  • 11. Data: 2009-08-12 11:30:59
    Temat: Re: SDHC class 6 Verbatim czy Kingston?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    januszek wrote:

    > class 2?

    No tak jest ;-) Kto by kupił duuuużo droższego Sandiska SDHC Extreme III ;-)
    Na karcie jest napis "Class 2, 15MB/s" - w rzeczywistości karta wyciąga
    maksymalnie 18MB/s przy odczycie i zapisie.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 12. Data: 2009-08-12 11:35:00
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mikolaj Tutak napisał(a):

    > No tak jest ;-) Kto by kupił duuuużo droższego Sandiska SDHC Extreme III ;-)
    > Na karcie jest napis "Class 2, 15MB/s" - w rzeczywistości karta wyciąga
    > maksymalnie 18MB/s przy odczycie i zapisie.

    Zwykły Sandisk, taki niebieski to jest class 2, Ultra II to powinna być
    class 4 a Extreme III class 6. Jeśli na Twoim Ultra II pisze class 2 to
    znaczy, że coś jest z tą kartą nie ten teges ;)

    j.

  • 13. Data: 2009-08-12 12:02:58
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    januszek wrote:

    > Zwykły Sandisk, taki niebieski to jest class 2, Ultra II to powinna
    > być class 4 a Extreme III class 6. Jeśli na Twoim Ultra II pisze
    > class 2 to znaczy, że coś jest z tą kartą nie ten teges ;)

    Doprawdy?
    http://www.sandisk.com/media/117835/16gb_ultra_ii_sd
    hc_card_right_hires.jpg
    ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 14. Data: 2009-08-12 12:10:43
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Doprawdy?
    > http://www.sandisk.com/media/117835/16gb_ultra_ii_sd
    hc_card_right_hires.jpg
    > ;-)

    Widac stary model ;P Zobacz obrazek tej w pudelku ;P Swoja droga jaki
    jest sens kupowac Ultra II class 2? ;P skoro dziala jak zwykla?

    j.

  • 15. Data: 2009-08-12 12:58:44
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2009-08-12 14:02, Mikolaj Tutak pisze:

    > Doprawdy?
    > http://www.sandisk.com/media/117835/16gb_ultra_ii_sd
    hc_card_right_hires.jpg
    > ;-)

    Phi, stara sztuczka. Gang powiązany z fałszerzami kart shackował stronę
    Sandiska :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 16. Data: 2009-08-12 14:37:34
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    januszek wrote:

    hc_card_right_hires.jpg

    > Widac stary model ;P Zobacz obrazek tej w pudelku ;P Swoja droga jaki
    > jest sens kupowac Ultra II class 2? ;P skoro dziala jak zwykla?

    Stare właśnie miały Class 4 i były wolniejsze ;-) Zresztą wszystkie Ultry II
    spełniały wymagania Class 6.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 17. Data: 2009-08-12 14:44:54
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Kup tego Kingstona to porównamy ;-)
    >
    > PS: juz dawalem tego linka:
    > http://img211.imageshack.us/img211/3613/sdhcsandisku
    ltra216gb.png

    Właśnie zapis jest bardzo powolny, nawet na świeżo sformatowanej karcie.
    Spróbuję zapuścić test jak wyżej.

  • 18. Data: 2009-08-12 15:25:34
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    kurdybanek wrote:

    ltra216gb.png

    > Właśnie zapis jest bardzo powolny, nawet na świeżo sformatowanej
    > karcie. Spróbuję zapuścić test jak wyżej.

    Jaki masz czytnik? Moze się nie lubi z kartą?

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 19. Data: 2009-08-12 15:28:48
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Jaki masz czytnik? Moze się nie lubi z kartą?

    Pal licho czytnik. Gorzej, że strasznie szybko zapycha się bufor w ... 500d
    :D
    A o kręceniu filmików z ta kartą w ogóle można zapomnieć...
    Karta kupiona w dużej sieci sklepów komputerowych, więc raczej nie podróba.
    Za chwilę pokażę jak to wygląda w tym teście.

  • 20. Data: 2009-08-12 16:18:27
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Za chwilę pokażę jak to wygląda w tym teście.

    http://img24.imageshack.us/img24/7097/kingp.jpg

    Prawda, że cienko? Sandisk Extreme III SDHC 8GB chodzi na tym czytniku
    zgodnie z oczekiwaniami.