  • 1. Data: 2009-08-12 10:42:18
    Temat: Mały płaski aparat z dobra matryca ?
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Witam.
    Potrzebuje aparatu małego, płaskiego (typu Lumix TZ3 czy Canony Axxx) z
    przeznaczeniem do kieszeni, na koncerty, w gory na piesze wycieczki, na
    rower, slowem maly i poreczny.

    Na czym mi zalezy ?
    Na jakosci zdjec, malych szumach i szerokim obiektywie.

    Przydala by sie stabilizacja i tryb video w dobrej rozdzielczosci i duzy
    zoom tez nie zaszkodzi.

    Poradzcie mi ktore modele powinienem poogladac.
    Mam teraz Canona G6 i jestem z niego bardzo zadowolony poza jego rozmiarami
    ktore stanowia problem gdy sie nie chce taszczyc dodatkowego balastu lub
    nosic aparatu w plecaku. Zeby wtedy uchwycic jakis moment to zajmuje to 2min
    zeby sie dobrac do sprzetu.

    Dzieki

  • 2. Data: 2009-08-12 10:47:45
    Temat: Re: Mały płaski aparat z dobra matryca ?
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Moze nie byc to najnowszy model bo nie zalezy mi na matrycach 10-12MPix,

    Marcin

  • 3. Data: 2009-08-12 12:15:31
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Meteoryty napisal:
    > Potrzebuje aparatu małego, płaskiego (typu Lumix TZ3 czy Canony Axxx) z
    > przeznaczeniem do kieszeni, na koncerty, w gory na piesze wycieczki, na
    > rower, slowem maly i poreczny.

    Zwroc uwage na Olympusa Tough-8000. Wrocilem wlasnie z wyjazdu,
    gdzie byl solidnie meczony, takze pod woda. Nic go nie rusza,
    wygodny w uzyciu, pancerny :), szeroki obiektyw. Na rower
    idealny, bo odporny na wstrzasy, uderzenia i nic sie z niego
    nie wysuwa.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-08-12 12:57:01
    Od: Olek <o...@u...eu>

    takie to tylko w Erze :) ale http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8393

  • 5. Data: 2009-08-12 13:44:56
    Od: "Ktotek (K.P.)" <k...@o...pl>

    Olek wrote:

    > takie to tylko w Erze :) ale http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8393

    Tylko w góry niech go nie zabiera ;-)

    http://www.youtube.com/watch?v=10k5HQOYwwA

    --
    Pozdrawiam, ktotek (K.P.)

  • 6. Data: 2009-08-12 13:58:51
    Od: "Meteoryty" <k...@a...net.pl>

    Użytkownik "Olek" <o...@u...eu> napisał w wiadomości

    > takie to tylko w Erze :) ale http://www.fotopolis.pl/index.php?n=8393

    tak :D
    To juz chyba lepiej DMC-TZ7
    Nie potrzebuje aparatu ktory moge spuszczac z 3m bo nie zawierzam go
    upuszczac nawet z 10cm. Ale fajny aparacik nie powiem

  • 7. Data: 2009-08-12 14:07:37
    Od: "bikej" <b...@p...fm>

    Użytkownik "Meteoryty" <k...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Potrzebuje aparatu małego, płaskiego (typu Lumix TZ3 czy Canony Axxx) z
    > przeznaczeniem do kieszeni, na koncerty, w gory na piesze wycieczki, na
    > rower, slowem maly i poreczny.
    [...]

    Kupilem tz7 z przeznaczeniem jw. i jestem zadowolony. moja obszerna recenzja
    jest na ceneo.

  • 8. Data: 2009-08-12 16:06:09
    Od: kibic <a...@o...pl>

    On 12 Sie, 12:42, "Meteoryty" <k...@a...net.pl> wrote:

    > Na jakosci zdjec, malych szumach i szerokim obiektywie.

    Panasonic LX3

  • 9. Data: 2009-08-12 16:30:59
    Temat: Re: Maly plaski aparat z dobra matryca ?
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    kibic wrote:
    > Panasonic LX3

    FX150. :) (wiem, wiem, powtarzam sie)

    k,

  • 10. Data: 2009-08-12 18:41:34
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Meteoryty wrote:

    > tak :D
    > To juz chyba lepiej DMC-TZ7
    > Nie potrzebuje aparatu ktory moge spuszczac z 3m bo nie zawierzam go
    > upuszczac nawet z 10cm. Ale fajny aparacik nie powiem

    wydaje mi się, że nie szukasz porady , tylko potrzebujes dyskusji...
    chcesz DMC-TZ7 to kup i już..