  • 1. Data: 2009-08-12 08:01:58
    Temat: SDHC class 6 Verbatim czy Kingston?
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Witam
    Zastanawiam się nad wyborem karty do Canona 1000D
    W tej chwili wybór ograniczyłem pomiędzy karty Kingstona i Verbatima.
    Obie SDHC class 6, 8GB. Verbatim ok 70zł, Kingston ok 75zł, więc różnica
    minimalna.
    Może ktoś ma doświadczenie z obiema kartami i może się wypowiedzieć?

    Tylko proszę nie pisać że mam kupić 2x droższego Sandiska.
    Serii za dużo strzelał nie będę, w rawach też niezbyt często robię...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 2. Data: 2009-08-12 08:19:23
    Temat: Re: SDHC class 6 Verbatim czy Kingston?
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marcin Lubojański wrote:
> [...]
    >
    > Tylko proszę nie pisać że mam kupić 2x droższego Sandiska.
    > Serii za dużo strzelał nie będę, w rawach też niezbyt często robię...

    Sandisk Ultra II to dobra karta. Jej cena to ~90zł na allegro. Moim zdaniem
    trudno bedzie wyszukac coś lepszego...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 3. Data: 2009-08-12 08:32:25
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <k...@o...pl> napisał w
    wiadomości news:h5tstk$spc$1@news.onet.pl...
> [...]
    > minimalna.
    > Może ktoś ma doświadczenie z obiema kartami i może się wypowiedzieć?

    Mam Kingstona 4 GB class 6 (nie pamiętam modelu) też w 1000D i coś ostatnio
    nie chce jej czytać w komuterach i aparacie tzna pomaga kilkukrotne włozenie
    i wyjęcie karty. Nic z nią nie robiłem nietypowego - karta ma pare miesiecy

  • 4. Data: 2009-08-12 08:33:48
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > Sandisk Ultra II to dobra karta. Jej cena to ~90zł na allegro. Moim
    > zdaniem trudno bedzie wyszukac coś lepszego...

    Pisałem że Sandiska nie chcę, nie jestem w tej chwili w Polsce a tutaj
    Sandisk kosztuje 2x więcej.

    Zresztą znalałem testy i ten Sandisk wypada słabiej od obu w/w kart
    http://forum.cdrinfo.pl/f115/test-sandisk-ultra-ii-s
    dhc-8gb-76911/

    http://forum.cdrinfo.pl/f115/kingston-sdhc-8gb-class
    -6-czytnik-quer-sd-sdhc-mmc-81674/
    http://forum.cdrinfo.pl/f115/test-verbatim-sdhc-16gb
    -class-6-a-82471/

    Test Verbatima co prawda dla większej karty ale IMHO przy 8GB wynik
    powinien być zbliżony.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 5. Data: 2009-08-12 09:46:04
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Zastanawiam się nad wyborem karty do Canona 1000D
    > W tej chwili wybór ograniczyłem pomiędzy karty Kingstona i Verbatima.
    > Obie SDHC class 6, 8GB. Verbatim ok 70zł, Kingston ok 75zł, więc różnica

    Kingston SGHC 8 GB class 6 jest baaaaaaaaardzo wolny. Nie wiem nawet czy
    zasługuję na tę class 6...

  • 6. Data: 2009-08-12 10:09:44
    Od: Marcin Lubojański <k...@o...pl>

    kurdybanek wrote:

    > Kingston SGHC 8 GB class 6 jest baaaaaaaaardzo wolny. Nie wiem nawet czy
    > zasługuję na tę class 6...

    Jakoś w testach nie wypada strasznie wolno. Owszem odczyt nie powala na
    kolana ale zapis "w normie". Szybszy od Sandiska Ultra II...

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    jędrny biust

  • 7. Data: 2009-08-12 11:25:12
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Pisałem że Sandiska nie chcę, nie jestem w tej chwili w Polsce a tutaj
    > Sandisk kosztuje 2x więcej.

    Rób jak chcesz. Karty nie sa drogie i szkoda kupować badziewie.

    > Zresztą znalałem testy i ten Sandisk wypada słabiej od obu w/w kart
    > http://forum.cdrinfo.pl/f115/test-sandisk-ultra-ii-s
    dhc-8gb-76911/

    Nie wiem kto to robił ten test ale te kary z napisem 15MB/s działają tak:
    http://img211.imageshack.us/img211/3613/sdhcsandisku
    ltra216gb.png
    co przy aktualnej konkurencji moze równać się tylko z Sandiskiem Extreme ;-)

> [...]
    -class-6-a-82471/

    > Test Verbatima co prawda dla większej karty ale IMHO przy 8GB wynik

    Jak juz musisz kup karte SDHC A-Data (tą najszybszą).

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-08-12 11:26:33
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Mikolaj Tutak wrote:
    dhc-8gb-76911/

    > Nie wiem kto to robił ten test ale te kary z napisem 15MB/s działają
    > tak: http://img211.imageshack.us/img211/3613/sdhcsandisku
    ltra216gb.png

    Errata - Nie wiem kto robił test z Twojego linka, ale na moim czytniku mój
    Sandisk Ultra II 16GB (class 2, 15MB/s) działa j/w.

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 9. Data: 2009-08-12 11:27:56
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Marcin Lubojański wrote:

    > Jakoś w testach nie wypada strasznie wolno. Owszem odczyt nie powala
    > na kolana ale zapis "w normie". Szybszy od Sandiska Ultra II...

    Kup tego Kingstona to porównamy ;-)

    PS: juz dawalem tego linka:

  • 10. Data: 2009-08-12 11:28:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Mikolaj Tutak napisał(a):

    > Errata - Nie wiem kto robił test z Twojego linka, ale na moim czytniku mój
    > Sandisk Ultra II 16GB (class 2, 15MB/s) działa j/w.

    class 2?

    j.