  • Data: 2012-02-23 18:43:35
    Temat: Re: SDD na operacyjny ok 60GB
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2012-02-23 19:26, Mateusz wrote:

    > Jeśli dysk wytrzyma 2-3 lata to to powyzsze jest calkowicie bez znaczenia.

    Nie ma sposobu by to jednoznacznie stwierdzić. w XP na pewno warto
    wyłączyć szereg procesów, które przydatne są tylko w HDD (indeksowanie,
    defragmentacja itp). Moj pierwszy Vertex2 padl po ok roku, teraz mam
    Agility3 120GB OCZ, zobaczymy jak dlugo wytrzyma. Nie sposob porownywac
    roznych modelów dyskow z roznych okresow, pierwszy dzialal kilka
    miesiecy pod XP,potem pod W7.

    Tak czy owak mam podobne podejscie, jak padnie - wymieniam, a system
    odtwarzam z backupu. Komfort pracy podnoszą hasła w stylu, 'ach znowu mi
    muli' od kolegów z pracy ;)