  • Data: 2013-08-28 22:37:03
    Temat: Re: SCRUM umarł, niech żyje SCRUM
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28/08/2013 19:55, Wojciech Muła wrote:

    > Mieliśmy "release planning", ale nie do tego projektu.
    >
    > Wg mnie to jest wchodzenie w buty analityka, co jest kompletnie
    > bez sensu.

    W jakim sensie? Uważasz, że programiści nie potrzebują wiedzieć do czego
    służy produkt, jaka jest przewidywana funkcjonalność, jaki jest plan
    wprowadzenia do produkcji?

    > Osoby z oficjalnymi certyfikatami, pracujący dla dużych firm IT. Naprawdę
    > Andrzeju, to nie ludzie z ulicy. :)

    Nie ma czegoś takiego, jak "oficjalny certyfikat" Scrum. Każdy,
    dosłownie każdy może wystawiać "certyfikaty Scrum".

    Również to, że duża firma coś robi nijak nie świadczy o jakości tego czegoś.