  • 1. Data: 2012-11-26 17:43:05
    Temat: SAmsung Galaxy S plus i Skype
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam ze
    skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry
    nogami?

    Jest co prawda opcja obróć obraz, ale działa tak samo jak przełącz kamerę,
    czyli przerzuca na kamerę z drugiej strony telefonu (tę od zdjęć)

    Da się coś z tym zrobić?

  • 2. Data: 2012-11-27 03:16:02
    Temat: Re: SAmsung Galaxy S plus i Skype
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
> [...]
    >
    > Jest co prawda opcja obróć obraz, ale działa tak samo jak przełącz kamerę,
    > czyli przerzuca na kamerę z drugiej strony telefonu (tę od zdjęć)

    Ale szmelc ten Samsung... A kiedyś to była taka dobra firma!

  • 3. Data: 2012-11-27 08:39:09
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 26 Lis, 17:44, Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    wrote:
    > Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam ze
    > skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do góry
    > nogami?

    Blad w montazu?

  • 4. Data: 2012-11-27 08:52:15
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 27 Nov 2012 02:16:02 +0000 (UTC), Pszemol wrote:

    > Ale szmelc ten Samsung... A kiedyś to była taka dobra firma!

    Skype raczej? Bardziej syfiastego voipa nie widzialem...

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 5. Data: 2012-11-27 15:54:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik krzysztofsf k...@w...pl ...

    > Blad w montazu?

    W sumie o tym nie pomyślałem a wydaje się logiczne.
    Mozna to jakoś sprawdzić w oprogramowaniu?

  • 6. Data: 2012-11-28 04:24:49
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:

    > Skype raczej? Bardziej syfiastego voipa nie widzialem...

    Jak sprzęt do kitu to i najlepszy soft sobie nie poradzi...
    Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

  • 7. Data: 2012-11-28 07:59:39
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Budzik" napisał:

    > Ktoś ma pomysł, dlaczego na samsungu galaxy S plus II jak korzystam
    > ze skypa to widok z mojej kamery (czyli widok mojej osoby :) jest do
    > góry
    > nogami?

    Czy w ten sposób widzi ciebie twój interlokutor, czy taki efekt masz tylko
    u siebie na podglądzie?
    Czy takie zjawisko występuje również podczas normalnych wideorozmów?

    JoteR

  • 8. Data: 2012-11-28 09:17:16
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 28 Nov 2012 03:24:49 +0000 (UTC), Pszemol wrote:

    > Jak sprzęt do kitu to i najlepszy soft sobie nie poradzi...

    Jak ja chcialem dzwonic na stacjonarne w PL, to na niczym, na czym
    probowalem nie mialem nic wiecej niz czkawke. A 3 inne VoIP-y mam
    obecnie normalnie dzialajace.
    Wiem, wiem, powinienem gadac skype-skype.

    BTW, Skype smierdzi rowniez z tego wzgledu, ze jest p2p.

    > Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

    Imasz się konsekwentnie najwiekszego g* :-)
    (nie, nie miało być).

  • 9. Data: 2012-11-28 11:23:03
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-11-26 17:43, Budzik wrote:
> [...]
    >
    > Jest co prawda opcja obróć obraz, ale działa tak samo jak przełącz kamerę,
    > czyli przerzuca na kamerę z drugiej strony telefonu (tę od zdjęć)

    Sporo jest na ten temat:
    http://www.google.pl/#hl=en&safe=off&tbo=d&sclient=p
    sy-ab&q=skype+samsung+upside+down&oq=skype+samsung+u
    pside+down&gs_l=hp.3..0i8i30.898.9658.0.13250.25.19.
    0.6.6.1.690.3155.2j14j0j2j0j1.19.0.les%3Bernk_timedi
    scountc..0.0...1c.1.kvxcjSxcOGI&pbx=1&bav=on.2,or.r_
    gc.r_pw.r_qf.&fp=36584d0a7416283e&bpcl=38897761&biw=
    1920&bih=1074

  • 10. Data: 2012-11-28 14:40:50
    Od: P.B. <p...@w...pl>

    <P...@P...com> wrote:

    > Skype działa wyśmienicie na moim iPhone4.

    Łał! Its amajzing!

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek