  • 41. Data: 2010-11-03 15:01:49
    Temat: Re: SATA a FAT32
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> wrote in message
    news:slrnid2nt2.mt5.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < ".Peeter"
    >
    > Etam.
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/a84a
    81f2f4bdbcd3

    Powiedz, ze to zart... Prosze..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 42. Data: 2010-11-03 15:13:35
    Od: ref <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-11-03 14:51, OMSON pisze:
    >>> http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/a84a
    81f2f4bdbcd3

    > Miazga panowie! :D
    Uwzięliście się i tyle. Czyste czepialstwo. A przecież to kolejna cenna
    porada od fachowca. Elektrony poruszają się ze skończoną prędkością, a
    "od razu" oznacza zerowy czas... Formalnie ma rację;)

  • 43. Data: 2010-11-03 19:43:30
    Od: OMSON <o...@a...pl>

    Mariusz Kruk pisze:

    > Owszem. Zdarzyło nam się IIRC nawet pokłócić parę razy. ;-)

    Eeeeeeeeeeeee, kłotnie!? :) Jakieś tam kwestie sporne może i były ale
    nie odebrałem tego stricte jako wykłócanie się, a bardziej jako wymianę
    zdań... Chyba, że czegoś nie pamiętam. :)

    Pzdr, OMSON

  • 44. Data: 2010-11-03 21:49:20
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Ja się czepiam? A skąd. Ty za to czepiłaś się mojego cytowania i do
    > tej pory nie wyjaśniłaś mi gdzie zrobiłem błąd.

    Sugerujesz ze znizy sie do Twojego poziomu i wytknie Ci blad? A gdzie tam..
    Animka do wyzszych celow stworzona!

  • 45. Data: 2010-11-03 21:54:46
    Od: "Worfik" <s...@g...com>

    Użytkownik "ref" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Uwzięliście się i tyle. Czyste czepialstwo. A przecież to kolejna cenna
    > porada od fachowca. Elektrony poruszają się ze skończoną prędkością, a "od
    > razu" oznacza zerowy czas... Formalnie ma rację;)

    Powiem Wam tak samo jak klientowi, ktory uparl sie zebym mu sprzedal
    telewizor z wystawy, ktorego totalnie mi sie sprzedac nie oplacalo: nie
    macie serca. Serio. Zlitowalibyscie sie, bo malo nie dostalem zajadow ze
    smiechu..

  • 46. Data: 2010-11-04 08:09:33
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "OMSON"

    No toć o tym mówię :-)

    --
    /\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\
    \ K...@e...eu.org /

  • 47. Data: 2010-11-04 09:53:33
    Od: "Oldy" <o...@o...pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

    Ja swojego nowego monitora też jeszcze nie myłam bo czysty jeszcze
    (srebrna obudowa), ale jak będzie trzeba to umyję szmatką z cifem. W
    moim mieszkaniu pali się papierosy, stąd może ta różnica. No i czep się
    swojego ogona!

    --
    animka

    Przyznaj się, że palisz "trawkę", to by wyjaśniało wiele rzeczy:)

    -- Pozdrawiam
    Oldy

  • 48. Data: 2010-11-05 13:27:52
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał:

    > Remek, nawet jeśli masz rację... to i tak bufon z Ciebie. ;)

    Masz rację. Zły dzień/moment. Byłem podtruty czytaniem trolli i stąd
    przesadna reakcja. Proszę o wyrozumiałość. Przepraszam.

    Remek

  • 49. Data: 2010-11-05 18:05:40
    Od: "Remek" <d...@g...com>

    Użytkownik "Artur(m)" napisał:

    > Ułomność interpersonalna - brzmi elegancko i dobitnie:).

    Elegancko i bez sensu. Chyba, żeby "na siłę" doszukać się skrótu myślowego.

    > Może większość będzie mniej rzucać
    - debilami, bezmózgami, psychiatrykami,....

    Gdybyś wskazał wątek, w którym kogokolwiek zaatakowałem pierwszy to byłbym
    wdzięczny. Zawsze odpowiadam na zaczepki. Może nie zawsze "elegancko" i
    kulturalnie, ale adekwatnie do ataku. Nie cierpię trolli i debili
    próbujących udawać mądrych. Czasem dobrze jest komuś uświadomić kim tak
    naprawdę jest. Kosztuje to sporo nerwów niestety. Proponuję skończyć z tymi
    personalnymi wycieczkami i wrócić do meritum. Tym bardziej, że śmiesz
    oceniać mnie publicznie w żaden sposób nie sprowokowany. Znasz muraskie
    przysłowie?

    Remek