    From: "Remek" <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SATA a FAT32
    Date: Fri, 5 Nov 2010 19:05:40 +0100

    Użytkownik "Artur(m)" napisał:

    > Ułomność interpersonalna - brzmi elegancko i dobitnie:).

    Elegancko i bez sensu. Chyba, żeby "na siłę" doszukać się skrótu myślowego.

    > Może większość będzie mniej rzucać
    - debilami, bezmózgami, psychiatrykami,....

    Gdybyś wskazał wątek, w którym kogokolwiek zaatakowałem pierwszy to byłbym
    wdzięczny. Zawsze odpowiadam na zaczepki. Może nie zawsze "elegancko" i
    kulturalnie, ale adekwatnie do ataku. Nie cierpię trolli i debili
    próbujących udawać mądrych. Czasem dobrze jest komuś uświadomić kim tak
    naprawdę jest. Kosztuje to sporo nerwów niestety. Proponuję skończyć z tymi
    personalnymi wycieczkami i wrócić do meritum. Tym bardziej, że śmiesz
    oceniać mnie publicznie w żaden sposób nie sprowokowany. Znasz muraskie
    przysłowie?

    Remek