  • 31. Data: 2010-11-03 11:28:29
    Temat: Re: SATA a FAT32
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Worfik" wrote:
    > "Trudno mi coś konkretnie napisać,
    > musisz sam nad tym popracować."

    Ale i tak ostatnio najbardziej mi się spodobało mycie monitora cifem. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 32. Data: 2010-11-03 13:07:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-03 12:28, .Peeter pisze:

    > Ale i tak ostatnio najbardziej mi się spodobało mycie monitora cifem. :-)

    Jeśli to do mnie ten przytyk, to jeszcze raz napiszę. Zawsze myję cifem.
    Drukarkę też. Ramy monitora, obudowy, a nie ekranu!
    A Ty sobie myj czym chcesz, mnie to nie obchodzi. Możesz nawet wcale nie
    myć i siedzieć sobie nawet w jakimś syfie.

    --
    animka

  • 33. Data: 2010-11-03 13:12:02
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < ".Peeter"
    >Ale i tak ostatnio najbardziej mi się spodobało mycie monitora cifem. :-)

    Etam.
    http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/a84a
    81f2f4bdbcd3

    --
    \------------------------/
    | K...@e...eu.org |

  • 34. Data: 2010-11-03 13:24:35
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "animka" wrote:
    > Drukarkę też. Ramy monitora, obudowy, a nie ekranu!

    Tylko z TV zeszły Ci napisy? :)

    > A Ty sobie myj czym chcesz, mnie to nie obchodzi. Możesz nawet wcale nie myć i
    siedzieć
    > sobie nawet w jakimś syfie.

    Co ciekawe, nie muszę MYĆ monitora. Wystarczy, że zetrę kurz i jest
    czysto. Pewnie dlatego, że nie pluję na monitor denerwując się, gdy
    ktoś mi na newsach szybkim i ostrym tekstem dowali. A to pewnie
    dlatego, że nie ma ku temu powodów, bo odzywam się tylko wtedy,
    kiedy znam rozwiązanie problemu.

    Pozdrawiam
    Bardzo spokojny .Peeter

  • 35. Data: 2010-11-03 13:26:46
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Mariusz Kruk" wrote
    > Etam.
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/a84a
    81f2f4bdbcd3

    Wygrałeś.

    Ale to był kwiecień, prąd pewnie jeszcze był ospały po zimie.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 36. Data: 2010-11-03 13:34:32
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-03 14:12, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< ".Peeter"
    >
    > Etam.
    > http://groups.google.pl/group/pl.comp.pecet/msg/a84a
    81f2f4bdbcd3

    Maglarzu wsiokowaty. Ja już dawno temu napisałam, że gniazdko
    elektryczne mi się hajcowało. Elektryk już dawno temu naprawił.
    WSIOK, WSIOK, WSIOK! Rzygać się chce jak się czyta takiego zaplutego
    obszczymurka, naprawdę.

    --
    animka

  • 37. Data: 2010-11-03 13:38:25
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-03 14:24, .Peeter pisze:

> [...]
    > ktoś mi na newsach szybkim i ostrym tekstem dowali. A to pewnie
    > dlatego, że nie ma ku temu powodów, bo odzywam się tylko wtedy,

    Ja swojego nowego monitora też jeszcze nie myłam bo czysty jeszcze
    (srebrna obudowa), ale jak będzie trzeba to umyję szmatką z cifem. W
    moim mieszkaniu pali się papierosy, stąd może ta różnica. No i czep się
    swojego ogona!

    --
    animka

  • 38. Data: 2010-11-03 13:38:53
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "animka"

    I dlatego takie wolne elektrony były?
    :-D

    --
    \.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\
    .\....@e...eu.org.\.\.

  • 39. Data: 2010-11-03 13:48:02
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "animka" wrote:
    > Ja swojego nowego monitora też jeszcze nie myłam bo czysty jeszcze (srebrna
    obudowa),
    > ale jak będzie trzeba to umyję szmatką z cifem.

    Z niecierpliwością czekam na relację z efektów mycia. Czy zeszły tylko
    napisy, czy może ze srebrną farbką, czy może nic się nie stało. :-)

    > W moim mieszkaniu pali się papierosy, stąd może ta różnica.

    Ja wolę po prostu wyjść na balkon/na dwór, zamiast smrodzić sobie
    w chałupie, ale to już kwestia indywidualnego wyboru.

    > No i czep się swojego ogona!

    Ja się czepiam? A skąd. Ty za to czepiłaś się mojego cytowania i do
    tej pory nie wyjaśniłaś mi gdzie zrobiłem błąd.

    Pozdrawiam
    Bardzo spokojny .Peeter

  • 40. Data: 2010-11-03 13:51:33
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    .Peeter pisze:
    > "Mariusz Kruk" wrote
    81f2f4bdbcd3

    > Wygrałeś.
    >
    > Ale to był kwiecień, prąd pewnie jeszcze był ospały po zimie.

    Miazga panowie! :D

    Pzdr, OMSON