    From: de Fresz <d...@N...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: SATA 500GB - ktory wybrac?
    Date: Thu, 3 Dec 2009 22:10:11 +0100

    On 2009-12-03 17:47:52 +0100, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> said:

    > Widocznie czytujemy inne fora.

    Na większości forów o każdym dysku znajdziesz jakąś niepochlebną
    opinię, o Blackach czy F3 też się zdarzają ;-) No i czytając opinie
    warto zwrócić uwagę kto i na jakiej podstawie je wygłasza, bo czym
    innym jest człowiek twierdzący że coś jest hownem na podstawie tego co
    gdzieś słyszał, albo gdzieś jakiemuś kumplowi coś się stało, a czym
    innym relacja z pierwszej ręki, z rzetelnym opisem sytuacji - tych
    ostatnich w odniesieniu do 12 (i wogóle jakiegokolwiek sprzętu) wcale
    nie ma za wiele. Oczywistym chyba jest co ma większą wartość poznawczą.

    > Z moich obserwacji wynika, że są to (obok
    > niesławnej serii 11) najbardziej awaryjne dyski na rynku.

    Ale jakie masz podstawy - jaka próbka, jakie sytuacje?

    > Co nie przeczy
    > temu, że u Ciebie i wielu innych mogą działać poprawnie.

    Wiadomo, statystyka i szczęście ;-)

    de Fresz