-
31. Data: 2011-12-26 22:26:39
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
Użytkownik "jerzu"
> Tak, zwłaszcza 9000. Samochód europejski, produkowany na płycie
> podłogowej wspólnej z Fiatem Croma, Lancią Themą i Alfą 164.
Czyli kluczowym elementem pojazdu jest płyta podłogowa? Pytam poważnie,
ponieważ wyobraziłem sobie RR i Wartburga na tej samej płycie podłogowej
:)
Powiadasz, że byłyby to takie same auta?
-
32. Data: 2011-12-26 22:30:51
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:8mlhf79ku9f81j2o9utjqfgf6acq2b3ira@4ax.com...
> On Wed, 21 Dec 2011 18:59:09 +0100, Lewis
> <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:
>
>>Ale weźmy pod uwagę stare 900classic i 9000 i już jest prawdziwa
>>historia saaba,
>
> Tak, zwłaszcza 9000. Samochód europejski, produkowany na płycie
> podłogowej wspólnej z Fiatem Croma, Lancią Themą i Alfą 164.
Coś konkretnego dolegało tej platformie?
-
33. Data: 2011-12-26 23:32:33
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Mon, 26 Dec 2011 22:30:51 +0100, "Cavallino"
<c...@k...pl> wrote:
>Coś konkretnego dolegało tej platformie?
Czy ja mówię, że dolegało? IMHO nie. Odniosłem się tylko do
stwierdzenia, że "9000 to kawał historii Saaba".
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
34. Data: 2011-12-26 23:36:09
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Mon, 26 Dec 2011 22:26:39 +0100, "Przemysław Czaja"
<p...@p...fm> wrote:
>Powiadasz, że byłyby to takie same auta?
Wyjaśniłem już o co mi chodziło.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
35. Data: 2011-12-27 17:40:53
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:9ethf7ttgv4osiq3vorm0n0jjv3rufdibs@4ax.com...
> On Mon, 26 Dec 2011 22:30:51 +0100, "Cavallino"
> <c...@k...pl> wrote:
>
>>Coś konkretnego dolegało tej platformie?
>
> Czy ja mówię, że dolegało? IMHO nie. Odniosłem się tylko do
> stwierdzenia, że "9000 to kawał historii Saaba".
Platforma wspólna z czymś innym ( i akurat nie będącym wyrośniętym kompaktem
jak Vectra) to akurat nijak w historii nie przeszkadzała.
-
36. Data: 2011-12-27 17:50:46
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Tue, 27 Dec 2011 17:40:53 +0100, "Cavallino"
<c...@k...pl> wrote:
>Platforma wspólna z czymś innym ( i akurat nie będącym wyrośniętym kompaktem
>jak Vectra) to akurat nijak w historii nie przeszkadzała.
Tak, tylko że np. Saab 9000 to chyba jedyne auto tego producenta,
które ma stacyjkę na kolumnie kierownicy. Tak BTW historii.
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL+AP1200
-
37. Data: 2011-12-27 23:21:40
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2011-12-27 17:40, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
> i akurat nie będącym wyrośniętym
> kompaktem jak Vectra
?
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
38. Data: 2011-12-27 23:48:56
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: "P.B." <p...@w...pl>
Dnia Tue, 27 Dec 2011 17:50:46 +0100, jerzu napisał(a):
> On Tue, 27 Dec 2011 17:40:53 +0100, "Cavallino"
> <c...@k...pl> wrote:
>
>>Platforma wspólna z czymś innym ( i akurat nie będącym wyrośniętym kompaktem
>>jak Vectra) to akurat nijak w historii nie przeszkadzała.
>
> Tak, tylko że np. Saab 9000 to chyba jedyne auto tego producenta,
> które ma stacyjkę na kolumnie kierownicy. Tak BTW historii.
A drzwi można otworzyć pod warunkiem zatrzymania się na równej powierzchni.
Z jednym kołem na krawężniku buda jest tak skręcona, że nie wszystkie drzwi
się otwierają. Z 9000 taki SAAB jak z Evasiona rasowy Citroen - takie DS z
płytą podłogową wspólną z Lancia/Fiatem/Peugeotem :-)
Ostatni SAAB to był krokodyl (900 przed NG) - później to były już tylko
jakieś himery zbudowane ze śmieci znalezionych w magazynach u Opla, Fiata
itp.
--
Pozdrawiam,
Przemek
-
39. Data: 2011-12-28 17:46:03
Temat: Re: SAAB - kolejna marka odchodzi do historii
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:jddggt$pv5$1@inews.gazeta.pl...
> Dnia 2011-12-27 17:40, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
> odpisać:
>> i akurat nie będącym wyrośniętym
>> kompaktem jak Vectra
>
> ?
To zdziwienie to z jakiego powodu?
Jak dziś pamiętam jakieś pomiary w gazecie, w których Astra kombi była
mniejsza od tamtejszej Vectry kombi o 1-2 cm w każdym wymiarze.
Zapewniam Cię, że Alfa 164 od Alfy 33 była większa o sporo więcej.