  • 11. Data: 2013-09-29 16:45:55
    Temat: Re: S4 czy ???
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-09-29 15:35, Andrzej pisze:
    > Sadzac po fotce, szerokosc ramki w SGS4 jest bardzo podobna. Telefon jest
    > wiekszy, to upchneli te dodatkowe pol centymetra przekatnej.

    zmierzyłem wg zdjęcia: w LG ramka zajmuje 7,5% szerokości, w SG4 10,3%
    cały telefon LG ma 102,3% powierzchnii SG4
    w LG ekran stanowi 78,4% powierzchnii a w SG4 73,9%
    ekran LG ma 108,6% powierzchni samsunga

    --
    @foe_pl

  • 12. Data: 2013-09-29 17:16:03
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-09-29 16:45, the_foe wrote:

    > zmierzyłem wg zdjęcia: w LG ramka zajmuje 7,5% szerokości, w SG4 10,3%
    > cały telefon LG ma 102,3% powierzchnii SG4
    > w LG ekran stanowi 78,4% powierzchnii a w SG4 73,9%
    > ekran LG ma 108,6% powierzchni samsunga

    Ramka ramką ale oba urzadzenia rozni 1cm szerokosci a to przy i tak
    duzych rozmiarach robi spora roznice w kieszeni.

  • 13. Data: 2013-09-29 19:55:12
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > trend nowych czasów, cena miedzy wersją 16GB a 32GB bedzie zapewne cos
    > kolo 50EUR a koszt produkcji to róznica liczona centami.
    > Dla kazdego kto ma komputer i zainstalowanego AirDroida to zaden problem.

    > ma to tez swoje zalety: bateria musi być objęta taka samą gwarancją jak
    > telefon. Poza tym wymienic zawsze sie da, tylko drożej.

    Aha, był tu taki na grupie, który wszelkie ograniczenia funkcjonalności
    uważał za zaletę. Prawda, nie chodziło o Samsungi ;)

  • 14. Data: 2013-09-29 20:01:17
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    the_foe <t...@w...pl> wrote:

    > zmierzyłem wg zdjęcia: w LG ramka zajmuje 7,5% szerokości, w SG4 10,3%
    > cały telefon LG ma 102,3% powierzchnii SG4
    > w LG ekran stanowi 78,4% powierzchnii a w SG4 73,9%
    > ekran LG ma 108,6% powierzchni samsunga

    Jaja sobie robisz? :) Jesli juz chcesz sie bawic w wyliczenia do dziesiatej
    procenta, to nie mierz fotek, tylko zatrudnij Pitagorasa do roboty i masz
    dokladne wymiary wyswietlacza, a wymiary calego telefonu sa w specyfikacji.

    Pytanie o czesc zajmowana przez przyciski ekranowe w lg okazalo sie chyba
    niewygodne, a wyglada na to, ze lg jest wiekszym telefonem z mniejsza
    uzyteczna powierzchnia ekranu.

    Na marginesie: "powierzchni". Jedno "i" na koncu.

  • 15. Data: 2013-10-01 10:49:48
    Od: Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl>

    Dnia 2013-09-29, o godz. 01:01:40
    atm <...@v...pl> napisał(a):

    > Osobiscie wzialem na wstrzymanie. Tak naprawde zadne z tych nowych
    > urzadzen nie da mi niczego na tyle wyjatkowego, zeby odstawic SGS2.

    Dokładnie. Po zabawie przez kilka dni S4 doszedłem do wniosku że
    nie wnosi on wiele nowego w porównaniu z moim półtorarocznym S3 i na
    wymianę poczekam.

    Zdrówko

  • 16. Data: 2013-10-01 11:31:56
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    > Dokładnie. Po zabawie przez kilka dni S4 doszedłem do wniosku że
    > nie wnosi on wiele nowego w porównaniu z moim półtorarocznym S3 i na
    > wymianę poczekam.

    Mam podobne odczucia ja mam S3 a brat ma S4 z zalet to większy ekran i
    wyższą rozdzielczość.
    Nie wiem czy przypadkiem aparat nie robi jednak lepszych zdjęć ale na pewno
    filmiki są w porównaniu do S3 lepsze to widać.
    W S4 jest indukcyjne ładowanie w standardzie a przy S3 trzeba wymieniać
    klapkę z tyłu.
    Co do prędkości działania przy normalnym użytkowaniu nie widzę różnicy.

    A .. i ma ładniejszy pokrowiec niż ten do S3 choć ten sam producent Spigen
    :)

  • 17. Data: 2013-10-01 13:11:42
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-10-01 11:31, Chris wrote:
    > Maciek Babcia Dobosz nabazgrał(a):

    Gdymy jeszcze kupili wyswietlacze od Smasunga bylbym szczerze
    zainteresowany tym modelem:
    http://www.gsmmaniak.pl/240514/xperia-z1-f-honami-mi
    ni/

  • 18. Data: 2013-10-01 14:22:19
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    atm nabazgrał(a):

    > Gdymy jeszcze kupili wyswietlacze od Smasunga bylbym szczerze
    > zainteresowany tym modelem:
    > http://www.gsmmaniak.pl/240514/xperia-z1-f-honami-mi
    ni/

    Fajne ale zdecydowanie większe niż S3/S4 i takie kanciaste ... sam nie wiem
    czy bym brał xperie ... wystarczy mi tablet :)

  • 19. Data: 2013-10-01 16:12:02
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Osobiscie wzialem na wstrzymanie. Tak naprawde zadne z tych nowych
    > urzadzen nie da mi niczego na tyle wyjatkowego, zeby odstawic SGS2.
    > Poza tym wielkosc dwojki wraz z ekranem 4.3" oceniam jako chyba idealny
    > kompromis. No i pojawienie sie ostatnio stabilnego CM daje nadzieje na
    > druga mlodosc jesli Samsung odpusci sobie wydanie ostaniej aktualizacji,
    > ktora teoretycznie miala sie jeszcze pojawic.

    Stałem przed podobnym dylematem jak ty jakis rok temu, jednak dopłaciłem do
    SIII
    ok 500zł, zalety jednak są dla mnie 2 znaczące:

    Znacznie lepsza jakość zdjęć na SIII
    Wyższa rozdzielczość wyświetlacza,

    Wada poważna to niestety wielkość, ale już się przyzwyczaiłem
    tyle, że na SIV chętnie wymienię z jednego powodu
    trochę lżejszy :) i cieńszy

    pozdrawiam

  • 20. Data: 2013-10-01 19:54:36
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>