  • 1. Data: 2011-08-29 00:48:22
    Temat: S1
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Na S1 Od Bielska Białej do Tychów stoja juz co jakis czas wielkie bramki nad
    drogą.
    Czy to przygotowanie do wprowadzenia opłat na S1 od Cieszyna ?

  • 2. Data: 2011-08-29 00:51:42
    Temat: Re: S1
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-08-29 00:48, Gil pisze:
    > Na S1 Od Bielska Białej do Tychów stoja juz co jakis czas wielkie bramki
    > nad drogą.
    > Czy to przygotowanie do wprowadzenia opłat na S1 od Cieszyna ?

    K*a ludzie, ile razy można o to samo pytać?

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 3. Data: 2011-08-29 01:01:52
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gil" napisał
    > Na S1 Od Bielska Białej do Tychów stoja juz co jakis czas wielkie bramki nad
    > drogą.
    > Czy to przygotowanie do wprowadzenia opłat na S1 od Cieszyna ?
    następny co odkrył ViaToll...

    --
    Tomek

  • 4. Data: 2011-08-29 03:10:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-29 00:51, Grejon pisze:

    > K*a ludzie, ile razy można o to samo pytać?

    Pomijając to, że i pytanie i odpowiedź są wszczonsajonce,m to ja
    do tera nie wiem , czemu urodziło się tyle bramek na
    wojewódzkich ... ;/

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 5. Data: 2011-08-29 04:15:46
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Gil

    > Na S1 Od Bielska Białej do Tychów stoja juz co jakis czas wielkie bramki
    > nad drogą.
    > Czy to przygotowanie do wprowadzenia opłat na S1 od Cieszyna ?

    Nie, niebawem zawisną tam siatki i będą rozgrywane mecze piłkarskie.

  • 6. Data: 2011-08-29 08:07:10
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Na S1 Od Bielska Białej do Tychów stoja juz co jakis czas wielkie bramki
    > nad drogą.
    > Czy to przygotowanie do wprowadzenia opłat na S1 od Cieszyna ?

    viaTOLL to system elektronicznego poboru opłat obowiązujący na wybranych
    odcinkach polskich dróg. Od 1 lipca 2011 roku każdy kierowca, poruszający
    się po wskazanej sieci dróg płatnych pojazdem samochodowym lub zespołem
    pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5 tony, jest zobowiązany
    do korzystania z Systemu viaTOLL

  • 7. Data: 2011-08-29 08:15:20
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.08.2011 00:48, Gil pisze:
    > Na S1 Od Bielska Białej do Tychów stoja juz co jakis czas wielkie bramki
    > nad drogą.
    > Czy to przygotowanie do wprowadzenia opłat na S1 od Cieszyna ?

    Wysysają mózg. A ty, jak widac, juz pare razy pod nimi przejechales.

  • 8. Data: 2011-08-29 08:25:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 29 Aug 2011 00:48:22 +0200, Gil napisał(a):

    > Na S1 Od Bielska Białej do Tychów stoja juz co jakis czas wielkie bramki nad
    > drogą.
    > Czy to przygotowanie do wprowadzenia opłat na S1 od Cieszyna ?

    Fotoradary odcinkowe żeby namierzac każdego pirata ;)

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 9. Data: 2011-08-29 10:34:45
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Pomijając to, że i pytanie i odpowiedź są wszczonsajonce,m to ja do tera
    > nie wiem , czemu urodziło się tyle bramek na wojewódzkich ... ;/
    To przygotowania do jeszcze tańszego państwa...
    W ten sposób zostanie rozwiązany problem dróg w Polsce. Nie będziemy po nich
    jeździć, bo nie będzie nas stać na opłty.
    Dobrze, wzrośnie zakup motocykli krosowych :)
    Pozdrawiam !
    WOJO