  • Data: 2009-09-23 11:02:33
    Temat: Re: S-12J podwójny schemat wybierania
    Od: "vari" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Z doświadczenia wiem, że na S-12 wielu rzeczy nie można wykreować :-)

    No to za tydzień może być ciekawie.
    U mnie na razie TP zgodnie z rozporządzeniem wysyła CLIP z zerem.
    Ciekawe czy zmienią dokładnie z 30 września na 1 października.
    A jeszcze może się okazać że "mój" CLIP (ale sam w to wątpię) może być
    "oporny" bo idzie w DTMFie.
    Ale Lucent jest znany ze starannego oprogramowania swych central.
    Na drugim biegunie właśnie jest Alcatel ze swym wyrobem centralopodobnym
    S-12J (bo OCB jakoś im się udał).

    Czyli mamy sytuację taką na dziś, że 5ESS, EWSD i OCB mają wdrożone oba
    schemty i to działa.
    S-12J i DGT nie mają.
    Przynajmniej DSC G4F nie ma.
    vari