  • Data: 2009-09-23 07:55:09
    Temat: Re: S-12J podwójny schemat wybierania
    Od: "Sempiterna" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>
    napisał w wiadomości news:h9cidb$aah$1@news.onet.pl...

    > Z doświadczenia wiem, że na S-12 wielu rzeczy nie można wykreować :-)

    To możem należało by zatrudnić ludzi, którzy o tym nie wiedzą?
    :)

    No paczpan, kiedyś się tyle truło, że na dysku może być tylko jedna
    partycja podstawowa. A ja o tym "nie wiedziałem" i zrobiłęm sobie
    cztery, przełączałem znacznik aktywności i wybierałem sobie diskeditorem
    :) tę, która ma odpalić :) MS-DOS 6.0 :)
    Tenże MS-DOS 6.0, podobno nie obsłuży partycji o blokach 64-kilobajty.
    Rzyć, rzyć, rzyć, obsłuży, hulać będzie, ino prawdą jest, że nie
    wystartuje z niej. Ale jak już odpali, nie ma przeszkód.
    To ja nie wiem, że nie można tego na S(yf)-12 wykreować i proszę o:
    Numer wiązki
    numerację jaka jest na tę wiązkę kierowana
    to ja dodam
    numerację bez zera, która jest na tę wiązkję kierowana. Zero i tak jest
    wytracane, więc na wyjściu będzie to samo.

    Dało się? Dało!

    --
    "E, tam, oszukaństwo, oszukaństwo... Zwyczajna polityka!"
    (C) Kazimierz Pawlak, do Kargula, o pomalowanej czarną pastą świni;