  • Data: 2009-09-23 15:42:03
    Temat: Re: S-12J podwójny schemat wybierania
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Podejrzewam, choć pewności nie mam, że w ten pokrętny sposób próbowano
    > przemycić niedasia dla niektórych central, w których istnieje tylko
    > jeden sposób wybierania.
    > W godzinie zero wszystkie centrale umożliwiają wybieranie bez zera.
    > Czyli centrale od niedasiów przestawiamy w nowy tryb pracy, czyli dla
    > nich zarezerwowano te 10 czy ile tam procent niedasiowości. W
    > nastepnych krokach stopniowo wyłączamy możliwość wybierania zera w
    > pozostałych centralach.

    Nienienie. Przeczytajcie.

    "należy zapewnić - dla co najmniej 1 % takich wywołań na początku
    okresu przejściowego, w sposób narastający do 100 % po jego
    zakończeniu - bezpłatną automatyczną informację słowną o zaistniałych
    zmianach; od dnia 1 stycznia 2010 r. liczba wywołań, do których
    kierowana jest automatyczna informacja słowna, powinna być większa od
    15 %, lecz nie może przekroczyć 20 %, a od dnia 1 marca 2010 r.
    powinna być większa od 45 %, lecz nie może przekroczyć 50 %"

    Co to są wywołania, do których coś jest kierowane?

    I czy ta informacja ma się pojawiać w 1% wywołań, czy w 15%??? I dojsc
    do konca okresu przejsciowego do 100%, czy do 50%???

    Przeciez to zadnego sensu nie ma.

    MJ