  • Data: 2009-09-23 12:08:31
    Temat: Re: S-12J podwójny schemat wybierania
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Michal Jankowski napisał:

    > CLIP z zerem ma byc do 15 lutego.
    >
    > A dzisiaj to jeszcze wybieranie bez zera jest nielegalne.

    Jaka kara grozi za wykręcenie takiego numeru?

    > PS. W ogole nie rozumiem tego punktu o 15/20/45/50%:
    > http://www.uke.gov.pl/uke/index.jsp?place=Lead25&new
    s_cat_id=154&news_id=3779&layout=faq&page=text

    Punkt to ja rozumiem -- w sensie "co ustawa przewiduje". Ale nie rozumiem
    po co to wszystko, oraz w jaki sposób (i czy w ogóle) ktoś te procenty
    chce kontrolować. Z rozporządzenia wynika, że pan minister właściwy
    życzy sobie, by dzwonienie z zerem stawało się z czasem coraz bardzij
    upierdliwe i nieprzewidywalne -- nigdy nie wiadomo czy się dodzwonisz
    gdzie chcesz, czy trafisz na katarynkę.

    Tak jakby nie można było w okresie przejściowym 100% połączeń z zerem
    poprzedzać słowną inforamcją, a następnie łączyć dalej. A po tym okresie
    już tylko informować, ale nigdzie nie łączyć.

    --
    Jarek