  • 1. Data: 2010-05-07 11:20:17
    Temat: Rzutnik - jaki kupic?
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Witajcie,

    Doradzcie jaki rzutnik za ok. 2500-3000 warto kupić?

    Ma sluzyc do:
    - wozenia ze sobą, wiec im mniejszy tym lepszy
    - roznych prezentacji z laptopa w roznych warunkach (male, duze sale,
    ekran, sciana)

    I wlasciwie tyle :)

  • 2. Data: 2010-05-09 20:12:59
    Temat: Re: Rzutnik - jaki kupic?
    Od: "ukk" <b...@g...com>

    Użytkownik "Mateusz" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > - wozenia ze sobą, wiec im mniejszy tym lepszy
    > - roznych prezentacji z laptopa w roznych warunkach (male, duze sale,

    Optoma - mała i żadna z 2 sztuk nie zepsła się przez 1,5 roku - w
    odróżnieniu ud Acera, który po miesiącu trafił do serwisu.
    Mogę sprawdzić symbol, bo nie mam sprzętu przy sobie.

    W.K.

  • 3. Data: 2010-05-10 17:56:51
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik ukk napisał:
> [...]
    > odróżnieniu ud Acera, który po miesiącu trafił do serwisu.
    > Mogę sprawdzić symbol, bo nie mam sprzętu przy sobie.

    jakbys mogl bede dzwieczny :)

  • 4. Data: 2010-05-10 19:40:16
    Od: G Nowak <g...@g...com>

    > Optoma - mała i żadna z 2 sztuk nie zepsła się przez 1,5 roku - w
    > odróżnieniu ud Acera, który po miesiącu trafił do serwisu.
    > Mogę sprawdzić symbol, bo nie mam sprzętu przy sobie.

    Rowniez mam Optome pare lat i dalej dziala, pomimo iz zarowka powinna
    byc juz dawno wymieniona ;)

    --
    pozdr

  • 5. Data: 2010-05-10 19:40:50
    Od: "ukk" <b...@g...com>

    .

    > jakbys mogl bede dzwieczny :)

    OK, ale jutro lub pojutrze :(

  • 6. Data: 2010-05-12 08:10:30
    Od: Silver Ghost <s...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 May 2010 13:20:17 +0200, Mateusz <m...@v...pl>
    wrote:

> [...]
    >- wozenia ze sobą, wiec im mniejszy tym lepszy
    >- roznych prezentacji z laptopa w roznych warunkach (male, duze sale,

    W firmie mamy dwie Optomy EX530 i EX532. Male zgrabne, oraz bardzo
    dobry. Osobiscie polecalbym EX532, cena akceptowalna, chyba ponizej
    Twojego zakresu o ile to netto.

    Silver Ghost
    // Doswiadczenie zmienia sie proporcjonalnie
    // do ilosci zrujnowanego sprzetu.