  • Data: 2010-05-21 16:01:46
    Temat: Re: Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
    Od: "omega_fan" <o...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    > A kiedyś jakieś firmy współpracujące a MAsters-em były w Poznaniu chyba ,
    > czy źle mi się o uszy obiło ?

    Osobiscie nie wiem, o Poznaniu wiem tylko ze jest tam
    Geko Cars, ale nie korzystalem i nie znam nikogo, kto
    korzystal. Nie wiem czy z Mastersem wspolpracuja.

    Natomiast jeszcze raz pochwale Goodhope, na pewno
    bedziesz zadowolony tak jak ja (TDI) i moj
    kumpel (dCi), zarowno z poziomu uslugi jak i
    z poziomu cen :)