  • Data: 2010-05-21 20:45:08
    Temat: Re: Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
    Od: megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-05-21 12:33, Andrzej Kaźmierczak pisze:
    > Witam
    > koledzy pytali mnie gdzie - w sensie u kogo w okolicy można by
    > "zachipować "
    >
    > AR 147 JTD
    > Passat 2.0 TDI
    > Volvo D5
    > alhambra 1,9 TDI (110)
    > Viano 2.2 CDI ASB
    >
    > w Bydgoszczy Świątek odpada , ja z tematów jakiś czas wstecz wypadłem ,
    > stąd pytanie na grupę {jeśli mam pytać gdzie indziej -proszę o
    > podpowiedź gdzie }
    >
    > firmy typu "wezmę program z Vtechu" też odpadają - lepiej żeby człowiek
> [...]

    Gekocars Poznań.
    http://www.gekocars.pl/

    Z tego co wiem, to robi auta młodemu Polodemu do driftu,
    pasjonat i zna się na rzeczy .

    Mają własną hamownie.

    Zrobił mi:
    E60 535d do 272 do 306 KM (przejechane 20kkm i zero problemów)
    E90 320d do 163 do 195 KM (przejechane 100kkm i zero problemów)

    Oba diesle mniej palą (przy normalnej jeździe) niż bez modyfikacji,
    ale to norma.

    Podobno Xawery Mielcarek w Puszczykowie też robi diesle ale
    jego nie znam.

    Gekocars polecam.

    BTW: Viano w automacie do modyfikacji - nie polecam.
    Skrzynia może nie wytrzymać.

    pozdrawiam
    oklejone C63 2009 21kkm GDA****
    oklejone 535d 2007 58kkm PO*****