  • 1. Data: 2010-05-21 12:33:17
    Temat: Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    Witam
    koledzy pytali mnie gdzie - w sensie u kogo w okolicy można by "zachipować "

    AR 147 JTD
    Passat 2.0 TDI
    Volvo D5
    alhambra 1,9 TDI (110)
    Viano 2.2 CDI ASB

    w Bydgoszczy Świątek odpada , ja z tematów jakiś czas wstecz wypadłem ,
    stąd pytanie na grupę {jeśli mam pytać gdzie indziej -proszę o
    podpowiedź gdzie }

    firmy typu "wezmę program z Vtechu" też odpadają - lepiej żeby człowiek
    wiedział co robi i modyfikował program (jeśli zajdzie taka potrzeba)na
    miejscu niż "V-techował" zdalnie

    czas - 1 dzień urlopu :-) , odległość zakładana - do ok 150 km od
    okolic Bydgoszczy

    pozdrawiam

    Andrzej

  • 2. Data: 2010-05-21 12:53:01
    Temat: Re: Rzetelny CHIPTUNING - gdzie ?
    Od: Rafal Lorenc <s...@u...sie.pl>

    Andrzej Kaźmierczak [a...@z...bydgoszcz.pl]
    na: pl.misc.samochody napisal/la:

> [...]
    > miejscu niż "V-techował" zdalnie
    >
    > czas - 1 dzień urlopu :-) , odległość zakładana - do ok 150 km od

    http://www.tune-up.pl/ - trójmiasto
    http://www.goodhope.pl/ - okolice Kalisza

    Bliżej nic sensownego nie widzę.

    Pozdrawiam,
    Rafal Lorenc

    --
    SysAdmin UsmiechaSie
    jid/mail:s...@u...sie.pl mobile: 503-611-119

  • 3. Data: 2010-05-21 12:53:37
    Od: "Darek." <n...@g...pl>

    > w Bydgoszczy Świątek odpada , ja z tematów jakiś czas wstecz wypadłem ,
    > stąd pytanie na grupę {jeśli mam pytać gdzie indziej -proszę o podpowiedź
    > gdzie }

    Dlaczego Świątek odpada? Dawno u niego robiłem i byłem zadowolony.
    V-tech to chyba pomyłka :D Bynajmniej takie opinie w sieci się trafiają

    Pozdrawiam - Darek.

  • 4. Data: 2010-05-21 13:04:04
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    Andrzej Kaźmierczak pisze:

    [cut]

    Tune-Up Gdansk, mi robili 1.9TDI AVF z 130 zrobili 170KM, nie ma strzalu
    momentu z dolu czyli sprzeglo bezpieczne i o dziwo przy takim samym
    umiarkowanym stylu jazdy nie pali wiecej, dopiero przy butowaniu na
    maksa ale to chyba oczywiste.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 5. Data: 2010-05-21 13:09:52
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Darek. wrote:

    > Dlaczego Świątek odpada? Dawno u niego robiłem i byłem zadowolony.
    > V-tech to chyba pomyłka :D Bynajmniej takie opinie w sieci się
    > trafiają

    W sieci każdy pisze co chce :) znajdziesz nawet to, że Pedigree to dobra i
    zdrowa karma dla psa :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 6. Data: 2010-05-21 13:39:24
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Andrzej Kaźmierczak" wrote
    > [cut]

    http://www.tune-up.pl

    Robiłem tam chiptuning swojego 1.9 TDI ARL, wyszło 185KM,
    również celowo nie ma strzału momentu z samego dołu, auto
    nie kopci. Generalnie zrobią soft tak, jak klient chce.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2010-05-21 14:16:03
    Od: "omega_fan" <o...@n...org>

    > czas - 1 dzień urlopu :-) , odległość zakładana - do ok 150 km od okolic
    > Bydgoszczy

    www.goodhope.pl

    Dobra Nadzieja koło Pleszewa.

    Korzystalem, bardzo polecam.

    Pan Mariusz zrobi program jak sobie klient zyczy,
    pelna fachowosc, do tego wzglednie tanio (przy
    takiej ilosci aut to i tak wszedzie ceny negocjowalne).
    Hamownia 4x4.

  • 8. Data: 2010-05-21 14:20:31
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    > Dlaczego Świątek odpada? Dawno u niego robiłem i byłem zadowolony.

    jaakiś czas wstecz zawiozłem im głowice i kolektory od TDS-a w celu
    polerowania kanałów , ich robota , podejście i efekty pracy opisywałem
    onegdaj - nie dam im zarobić , może teraz coś tam się zmieniło , ale
    mnie zrazili do końca ,programy z tego co wiem metodą V-techową

    > V-tech to chyba pomyłka :D Bynajmniej takie opinie w sieci się trafiają
    >
    > Pozdrawiam - Darek.

    pozdrawiam

    Andrzej

  • 9. Data: 2010-05-21 14:33:31
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    http://sjp.pwn.pl/slownik/2447001/bynajmniej_I

  • 10. Data: 2010-05-21 15:11:14
    Od: Andrzej Kaźmierczak <a...@z...bydgoszcz.pl>

    dziękuję , rozmawiałem w obu miejscach

    A kiedyś jakieś firmy współpracujące a MAsters-em były w Poznaniu chyba
    , czy źle mi się o uszy obiło ?