  • 31. Data: 2014-03-07 10:32:03
    Temat: Re: Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 6 Mar 2014, k...@g...com wrote:

    > Jeśli płyn do e papierosa jest dopuszczony do sprzedaży w kiosku RUCHu
    > to nie można się nim otruć.

    "Amerykańskie myślenie" w czystej postaci.

    > Czy wiesz że połknięcie chyba 30 tabletek aspiryny kończy się
    > na cmentarzu?

    Co głownie dowodzi, że poprzednia teza jest od czapy :)
    (nie, nie czepiam się INNYCH argumentów, dokładnie i literalnie tego
    co napisałeś wyżej).

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2014-03-07 10:36:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, miszmasz wrote:

    > Użytkownik <k...@g...com> napisał

    Znaczy jak ktoś nienałogowo, ale lubi sobie dwa razy do roku
    po imprezie wrócić samochodem po pijaku to już nie?
    IMO stawianie znaku równości między pijanym a nałogowcem
    jest błędem - do jazdy po pijaku wystarczy arogancja plus
    lekkomyślność.

    > Wystarczy obowiązkowa naklejka na szybie z butelką i kieliszkiem obok.

    To tylko w przypadkach tymczasowych, jazdy wypożyczonym samochodem ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 33. Data: 2014-03-07 11:09:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WOJO,

    Friday, March 7, 2014, 1:39:22 AM, you wrote:

    > Nie wierzę, że to piszesz. Ty naprawdę w to wierzysz?
    > W czystej postaci nikotyna jest silną trucizną, więc faktycznie ma wielce
    > pozytywny wpływ na człowieka...
    > Masz poczytaj:
    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Nikotyna
    > Specjalnie nie odsyłam do literatury fachowej, byś jak najwięcej zrozumiał.

    KAŻDY alkaloid w większej dawce jest trucizną. Alkohol też. Nawet woda
    może zaszkodzić. THC również.

    > Poproś kogoś z medycyny, by Ci pokazał wypreparowane płuca palacza w
    > formaldehydzie. Może obrazowo da Ci to coś do myślenia.

    Ale skąd założenie, że forma przyjmowana przez Twojego przeciwnika w
    dyskusji ma taki wpływ na płuca? Jeszcze preparatów z płucami
    zniszczonymi glikolem etylenowym nie robią.

    > Ze stresem można sobie radzić w inny sposób niż przez zapalenie papierosa.

    Nie - nałogowy palacz ze stresem sobie nie poradzi w inny sposób. Tak
    samo jak nałogowy alkoholik czy narkoman. Nikotyna, jeśli chodzi o
    efekt odstawienia, należy do twardych narkotyków. Wiem coś o tym - nie
    palę ponad 5 lat.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2014-03-07 12:00:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 6 Mar 2014 20:50:51 +0000 (UTC), Budzik

    > Mam wrażenie, ze nie tyle alkomaty cie interesują
    > co spozywanie wina... wina Tuska...

    Ten osioł przydreptał tutaj z pręgierza. Ledwo się rozsiadł i już truje.
    Rzygać się chce od tego jego ciągłego pieprzenia. Piętno.

    FUT pl.pregierz

    --
    Pozdor Myjk

  • 35. Data: 2014-03-07 13:02:45
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 11:09:45 UTC+1 użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

> [...]
    >
    > Best regards,
    >
    > RoMan
    >
    > PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++

    Masz nieścisłe informacje. Na glikolu propylenowym jako bazie robią płyny do E
    papierosów. Substancja przebadana i uznana jako nieszkodliwa. Jest składnikiem wielu
    leków w tym preparatów do inhalacji.

  • 36. Data: 2014-03-07 18:38:04
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.03.2014 08:24, miszmasz pisze:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wystarczy obowiązkowa naklejka na szybie z butelką i kieliszkiem obok.
    > Naklejana przez 5 lat obowiązkowo.
    Gościu kupi se starego malucha a bedzie jeździł drugim.

  • 37. Data: 2014-03-07 23:44:48
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 7 marca 2014 18:38:04 UTC+1 użytkownik Smok Eustachy napisał:

    > Gościu kupi se starego malucha a bedzie jeździł drugim.

    Jak kupienie starego malucha zabezpiecza przed przypadkową kontrolą?

  • 38. Data: 2014-03-09 05:59:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Franek Kalina" <m...@c...cn> wrote in message
    > Czyli jak będę chciał odwieźć do domu "zmeczonego" śwagra,
    > to go nie odwiozę. I taryfa też go nie odwiezie.
    > Nawet "suka" na wytrzeźwiałkę też nie da rady.
    >
    > Genialny ten pomysł - trzeźwy to ten autor nie był. :-)

    Kierowca ma dmuchać w ustnik, nie "zmęczony" śwagier.