  • 11. Data: 2014-03-06 19:40:25
    Temat: Re: Rzad wycofuje sie z kretynskiego pomyslu
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-03-06 19:09, Franek Kalina pisze:
    > Czyli jak będę chciał odwieźć do domu "zmeczonego" śwagra, to go nie
    > odwiozę. I taryfa też go nie odwiezie.
    > Nawet "suka" na wytrzeźwiałkę też nie da rady.

    Jak sam nie będziesz "zmęczony" to dmuchniesz w to ustrojstwo i
    pojedziesz. W czym problem ?

  • 12. Data: 2014-03-06 20:19:06
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-03-06 18:44, k...@g...com pisze:

    > Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla
    charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

    Na pewno da się przygotować wzorcowy trzeźwych chuch,
    sprężyć i sprzedawać w postaci sprayu ;)

    T.

  • 13. Data: 2014-03-06 20:20:33
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2014-03-06 18:44, k...@g...com pisze:

    > Nie ma problemu. Może reagować na gorzałę i stężenie dwutlenku węgla
    charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

    Na pewno da się przygotować wzorcowy trzeźwy chuch,

  • 14. Data: 2014-03-06 20:42:22
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-06 19:40, Użytkownik - giecik napisał::

    > Jak sam nie będziesz "zmęczony" to dmuchniesz w to ustrojstwo i
    > pojedziesz. W czym problem ?

    A taki, że jak mi się nie będzie chciało, to tylko dmuchnę, wsadzę
    śwagra za kółko, niech sobie jedzie i rozjedzie po drodze jakiegoś
    kogutka. :-)

  • 15. Data: 2014-03-06 20:43:49
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-06 20:20, Użytkownik - Tomasz Finke napisał::

    > Na pewno da się przygotować wzorcowy trzeźwy chuch,
    > sprężyć i sprzedawać w postaci sprayu ;)
    >
    > T.

    :-) Prezerwatywa wyjdzie chyba taniej.

  • 16. Data: 2014-03-06 20:46:42
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-03-06 20:42, Franek Kalina pisze:

    > A taki, że jak mi się nie będzie chciało, to tylko dmuchnę, wsadzę
    > śwagra za kółko, niech sobie jedzie i rozjedzie po drodze jakiegoś
    > kogutka. :-)

    A śwagr naprany powie kto mu udostępnił pojazd i pójdziesz w pasiaki
    razem z nim na rodzinną integrację :)

  • 17. Data: 2014-03-06 20:47:50
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-03-06 20:20, Tomasz Finke pisze:

    > Na pewno da się przygotować wzorcowy trzeźwy chuch,
    > sprężyć i sprzedawać w postaci sprayu ;)
    >
    > T.

    Chyba Pan Tusk tym sposobem otworzy kilka nowych miejsc pracy :)
    Chwała Naszym politykom ;)

  • 18. Data: 2014-03-06 20:48:00
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-06 19:20, Użytkownik - k...@g...com napisał::

    charakterystyczne dla wydychanego przez człowieka powietrza.

    > I dobrze. Odprowadzisz zataczającego się śwagra 12 kilometrów to na drugi raz nie
    będziesz taki uczynny.

    No, logiką to się nie popisałeś.
    Ty chyba jesteś po jakimś bardzo traumatycznym odwyku. Zauważyłem - ale
    to w kwestii papierosów - że największymi "wrogami", inkwizytorami i
    krytykami palenia są ci, którzy rzucili palenie.

  • 19. Data: 2014-03-06 20:52:55
    Od: Franek Kalina <m...@c...cn>

    Dnia 2014-03-06 20:46, Użytkownik - giecik napisał::

    > A śwagr naprany powie kto mu udostępnił pojazd i pójdziesz w pasiaki
    > razem z nim na rodzinną integrację :)

    Zara, zara - samochód należał do śwagra. A poza tym mógł po drodze
    wywalić 0,7l nie wyłączając silnika.

  • 20. Data: 2014-03-06 21:04:49
    Od: giecik <g...@S...pl>

    W dniu 2014-03-06 20:52, Franek Kalina pisze:

    > Zara, zara - samochód należał do śwagra. A poza tym mógł po drodze
    > wywalić 0,7l nie wyłączając silnika.

    Samochód śwagra i to się zgadza. Ale naprany śwagr zezna, że trzeźwy
    śwagr mu dmuchnął i już masz ciepło :) Cieplej niż teraz gdyby napruty
    nieprzytomny śwagr jechał Twoim autem a Ty obok :)