    From: "cef" <c...@i...pl>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    <a...@g...com>
    <52d1ac11$0$2136$65785112@news.neostrada.pl>
    <5...@g...com>
    <52d1d247$0$2153$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <52d261ea$0$2138$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@g...com>
    <52d287a7$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@g...com>
    Subject: Re: Rys. techniczny
    Date: Sun, 12 Jan 2014 14:45:38 +0100

    EC.ENG wrote:

    > CEF nie będę nawet odnosił się do Twojej odpowiedzi.

    Jest to najprostsze wyjście, bo coraz wyraźniej widać,
    jakie popełniasz błędy w argumentowaniu.
    Zajrzyj do ostatniej mojej wypowiedzi.
    Tam jest właśnie o wykorzystaniu uczelnianego czasu,
    tylko to się nie wspisuje w Twoją koncepcję.
    Nie obaliłeś moich tez, ani nawet nie podjąłeś trudu dyskutowania z nimi.
    A cała reszta niekonsekwencji z tego własnie wynika.
    To, że masz kontakt z nauczaniem, tym gorzej świadczy o Tobie.
    Nawet gdybym nie mogł nic zmienić, to poszedłbym jeszcze raz
    na uczelnię. Studia dały mi wiedzę techniczną ogólną.
    Na tyle szeroką, że mogłem przejść drogę od konstruktora
    do technologa bez większych problemów.
    A posługiwanie się nowoczesnymi narzędziami przyszło
    jakoś samo równolegle.

    > Zegnam kolegę i życzę powodzenia, gdy przyjdzie mu szukać absolwentów
    > nadających się do pracy i przynoszących mu zarobek.

    Z tym jest akurat problem, ale to raczej nie moja wina.

    Dziękuję.