  • Data: 2022-07-19 16:00:32
    Temat: Re: Rynek pracy STM32
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-07-19 o 15:09, heby pisze:

    > Opisany w języku VHDL/Verilog jest *skrajnie* hierarchiczny. Tam
    > wszystko w zasadzie jest podporządkowane hierarchi.

    Nie znam VHDL/Verilog ale coś mi mówi, że schemat realizowany w scalaku
    to nieco co innego niż schemat urządzenia.

    > To nie używaj goto ;) Proste.

    Ale jak procesor ma mieć możliwość podglądnięcia czegoś w zasilaniu, na
    przykład dowiedzieć się:
    - jaki jest poziom tętnień (aby zasygnalizować wysychające kondensatory
    na długo zanim objawi się to inaczej),
    - że zapas energii w kondensatorze (po wyłączeniu) wystarczy tylko na
    dokończenie rozpoczętych zapisów do flasha,
    - że akumulator ma już małą pojemność i pora go wymienić,
    - że ktoś odłączył akumulator więc jak będzie przerwa w zasilaniu to nie
    będzie podtrzymania,
    to są to właśnie połączenia w schemacie odpowiadające goto w programie.

    No dobra można uznać, ze blok zasilacza ma po prostu ileś wyjść i nie są
    to goto tylko hierarchiczny fragment połączony wieloma połączeniami.
    Ale słownie opisany taki schemat byłby dla mnie po prostu nieczytelny.
    P.G.