  • 81. Data: 2016-12-17 21:47:36
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości... [ort]
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    >
    > Zbyt czesto padają takie porównania. Przypominam jednak że władza
    > sowiecka nie czepiała się tego co robił plebs jak już skończył pracę a
    > wódka była i jest znakomitym sposobem kontrolowania przygłupów do
    > dzisiaj w Rosji i okolicznych krajach gdzie kultura picia sprowadza się
    > do tego kto szybciej padnie.

    > Podaj nam sposób oceny tego. Najlepiej taki aby nie ranił strasznie
    > wrażliwych na punkcie wolności osobistej pijaczków, cpunów i posłów.
    > Jeśli pozwolisz na samoocenę to zaraz pojawi się 20mln debili mówiących
    > że w *ich* przypadku 3 piwa to żaden alkochol.

    Zanim zacznę czytać ciąg dalszy, chciałbym zauważyć, że w naszym kraju
    piszemy "alkohol", wbrew temu, co powyżej lansujesz.
    Mimo permanentnego stanu upojenia, jakoś mnie to razi :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 82. Data: 2016-12-17 21:47:46
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 21:30, re wrote:
    > To do wyznaczania norm też są jakieś normy ?

    Tak, od kilku tysięcy lat używamy do tego nauki. Co prawda jeszcze
    niedawno pomieszanej z religia i testosteronem, ale już jesteśmy na
    dobrej drodze.

    > Masz prostą statystykę, ktoś użył i mu nie zaszkodziło. Oczywiście mała
    > próba, ale może akurat reprezentatywna.

    Proba reprezentatywna jest definiowana metematycznie. Przypuszczam że w
    tym wypadku nie jest ona mała.

    > Myśl, nie pierd...

    Słusznie, pierwsze to metafizyczne a drugie gazowe.

  • 83. Data: 2016-12-17 21:53:15
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 21:35, re wrote:
    > Bo Ty głupi jesteś.

    Wiem.

    > Cytowanie nie wynika z umiejętności albo ich braku
    > tylko z możliwości programu i ma g... do wiatraka. Po prostu widzę, że
    > się dopierdalasz bez sensu to se to komentuję. I każdemu polecam bo Ty
    > pierdoły piszesz.

    Masz prawo tak mówić. Wolność to sie nazywa.

    > Można nie pochwalać picia, ale jak ktoś mówi że pił i
    > efekt był żaden to znaczy, że był żaden

    Nie. Jesli do pomiaru tego efektu używal tego samego mózgu zalanego
    alkocholem to sorry. To tak nie działa. W podobny sposób osoby które
    mówią że po marichuanie mają zajebistście jasny umysł mają po prostu
    popsuty przyrząd pomiarowy.

    > i temu się należy przyjrzeć

    Ależ przyglądamy się od pewnie setek lat. Świat jest pełen twardzieli
    którzy po pół litra mogą recytować dowolny rodział z Kubusia Puchatka.
    Jakoś jednak im bardziej się przyglądamy tym bardziej krzywo stoja i
    bełkocą.

    Ogólnie patologiom należy się przyglądać. Wątpliwe jednak czy znajdziemy
    tam coś nowszego poza opóźnionym refleksem, robieganymi oczkami i
    potrzebą przytulania.

    > A że Ty
    > pierdami zajmujesz się to ja nie wiem, może mógłbyś się po prostu
    > przestawić.

    Mógłbym.

  • 84. Data: 2016-12-17 21:56:22
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 21:27, re wrote:
> [...]
    > którzy rozumieją że wolność to coś co się bezustannie negocjuje z
    > sąsiadami, grupami, politykami itd. Wolność dla wszystkich w
    > społeczeństwach pochodzenia powiedzmy rzymskiego siłą rzeczy jest
    > ograniczona wzajemnymi relacjami i prawem. Możesz zaproponować jakąś
    > inną relację która podwyższy poziom wolności. Ja na przykład chciałbym
    > strzelać z arkebuza do każdego kto nie potrafi cytować. Masz jakąś
    > sugestię jak sprawiedliwie osiągnąć taką wolność?
    > ---
    > To jest przymus a nie żadne negocjowanie a twój przykład KOMPLETNIE Z DUPY

    Tak, masz rację. Brak zezwolenia na strzelanie do kiepskich usenetowców
    też uważam za przymus. Karanie za pojechanie po obaleniu połówki też
    uważam za przymus. Straszne, probowałeś już obalić system? Masz jakiś
    zastepczy gdzie jest wolność? Czy tylko masz ochotę na rewolucję bez
    konkretnego celu?

  • 85. Data: 2016-12-17 22:01:18
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 21:26, re wrote:
    > Jednak picie dzień w dzień przez miesiąc za kierownicą raczej nie będzie
    > nigdy mieściło się w żadnej normie. Wiem jednak doskonale że kilku
    > lumpów z pod sklepu uzna to za całkiem normalne. Można więc powiedzieć
    > że niektóre normy mają lokalne anomalie. Trudno.
    > ---
    > Bo Ty akurat znasz środowisko lumpów spod sklepu.

    Niektóre środowiska lumpów z niektórych sklepów troche znam. Kilku to
    moi (byli) koledzy. Czasem jednostronnie aktualni jak 50gr zabranie. Co
    zrobić, tylko czekać.

  • 86. Data: 2016-12-17 22:02:06
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    > czyms innym to po co wchodzisz tutaj z butami?

    > Zgubiłeś watek. Skoro nie wiesz w jakiej gałezi dyskutujesz to po co to
    > robisz? Wróć jakieś kilka postów wyżej i poczytaj wypowiedzi Wieśniaczka
    > i Trybuna od których się zaczeła ta odnoga.

    > Wsadzić bezpodstawnie może każda władza, z dowolnego powodu. Bacznie
    > obserwuj co się dzieje teraz u nas, wiele się nauczysz niebawem.
    >
    > Eliminacja pijaczków ma jednak dobre strony. Jest to zdecydowanie
    > mniejsze zło niż przytakiwanie na ich jazdę po 3 piwkach.

    > Ja się nie powodłuje nigdzie na prawo i nigdzie go nie bronię. Ja tu

    Pozwól, że podsumuję:
    Ty sebastian jesteś głupim, zawistnym chujem, nieznającym ortografii i
    za wszelką cenę, próbujesz przypierdolić oponentowi, choćby przez
    przekręcanie nicka.
    I za to serdeczne "chuj ci w dupę"!
    A teraz pora wypić na zdrówko, żeby z dystansem przeglądać wypociny
    podobnych tobie wypierdków :)

    P.S. A może tobie też nie staje i dlatego jesteś przeciwko prezerwatywom
    i aborcji? :D

  • 87. Data: 2016-12-17 22:02:41
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 21:47, Wiesiaczek wrote:
    > Zanim zacznę czytać ciąg dalszy, chciałbym zauważyć, że w naszym kraju
    > piszemy "alkohol", wbrew temu, co powyżej lansujesz.
    > Mimo permanentnego stanu upojenia, jakoś mnie to razi :)

    Straszne. Możesz mnie już dobic wyziewami.

  • 88. Data: 2016-12-17 22:08:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 22:02, Wiesiaczek wrote:
    > Ty sebastian jesteś głupim, zawistnym chujem

    Dziękuję.

    >, nieznającym ortografii

    Ojej.

    > za wszelką cenę, próbujesz przypierdolić oponentowi, choćby przez
    > przekręcanie nicka.

    Zupełnie jak przypierdalanie przez nie pisanie imienia z duzej litery.
    Ojej, jakie to straszne.

    > I za to serdeczne "chuj ci w dupę"!

    Znowu nastepny z nadzieją na pieszczotę. Może się jednak bedziecie
    trzymać tej swojej mniejszości, co?

    > P.S. A może tobie też nie staje i dlatego jesteś przeciwko prezerwatywom
    > i aborcji? :D

    Daleka relacja. Mozesz ją zrozbić na kolejne kroki jak wyciągasz takie
    wnioski?

  • 89. Data: 2016-12-17 22:19:20
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    [...]
    > Daleka relacja. Mozesz ją zrozbić na kolejne kroki jak wyciągasz takie
    > wnioski?

    Daleka?
    To ta abstynencja Ci sadzi na dekiel.

    Wyjaśnię więc najprościej, jak potrafię:
    Jesteś abstynentem a wypowiadasz się na temat picia.
    Jeśli Ci nie staje to logiczne, że będziesz wypowiadał się w problemach
    bzykania. Stąd pytanie :D

  • 90. Data: 2016-12-17 22:21:06
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 22:19, Wiesiaczek wrote:
    > Wyjaśnię więc najprościej, jak potrafię:
    > Jesteś abstynentem a wypowiadasz się na temat picia.
    > Jeśli Ci nie staje to logiczne, że będziesz wypowiadał się w problemach
    > bzykania. Stąd pytanie :D

    A czy ja się wypowiadam o problemach bzykania?

    Widzisz, jak napisałeś ża na poczatek orto to wziąłem głeboki oddech
    przygotowany na straszliwe argumenty które przyjda następne.

    Czekam, czekam a tu tylko cicho i wilgotno pierdło. Smutne.