  • 271. Data: 2016-12-21 07:00:46
    Temat: Re: Rutynowa ... Korekta.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > Faktycznie, napisałem zbyt trudno do zrozumienia.
    > Korekta :
    > Uzależniony napiłby się więcej, ale stopuje, bo boi się limitu jedno
    > piwo,
    > a faktycznie nachlał się i już ma wypitych pięć piw; przy limicie dwa
    > piwa nachlałby się do dziesieciu piw.

    Napisałes bardzo wyraźnie. Wyraźnie pokazując ze nie masz pojecia jak mysli
    uzalezniony.
    Nie rozumiesz tez, ze łapanie tych co maja 0,2 powoduje ze:
    - łapie się wielu wczorajszych (0 niebezpieczenstwa)
    - zmniejsza sie skutecznosc policji w łapaniu tych naprawde napitych i
    naprawde niebezpiecznych (patrol łapie takiego co ma 0,2 i na pol dnia jest
    wyłączony z pracy)

    Reasumujac - ustawienie limitu na 0,2 prewencyjnie po to zeby ludzie mieli
    margines bezpieczenstwa do osiagniecia 0,5 to działanie ktore nic nie daje
    poza podbijaniem statystyk.
    A prawdziwie niebezpieczni na drodze to sa ci co maja sporo wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 272. Data: 2016-12-21 07:03:02
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Cos mi się pop... znaczy zamieszało. Przepraszam, źle dobieram zlożonośc
    > zdań, to tak z przyzwyczajenia.

    Uff... a już myślałem, że to coś ze mną.

    > Od 8.00 budowlańcy leżeli nawaleni na większości budów. [...]

    I jakoś wybudowali Ursynów, Trasę Łazienkowską i wiele innych budów...
    Ulegasz propagandzie i widzisz selektywnie, ot co.
    [...]

    > Biedne czytniki postów na grupie nie potrafią sobie poradzić z kupkami
    > które co chwile zostawia re.

    Ok, uznajmy, że wybrnąłeś:)

    > Nie radzisz sobie. Pijesz.

    Robię też wiele innych rzeczy, ale tu staram trzymać się tematu.
    Skąd wniosek, że sobie nie radzę?

    > Nikomu nie dopierdalam poza krótką lista. Pijani kierowcy na niej są.
    > Pedofile też.

    Akurat pedofilów w Polsce można chyba policzyć na palcach jednej ręki.
    Nie oglądaj telewizji, ona robi wodę z mózgu.

    > Nie jestem ograniczony zakazami. Mam *wolę* a nie uzależnienie.

    Szczęście, że ta Twoja wola doskonale pokrywa się z tym, co uchwali
    aktualny rząd :D

    > To fascynujące. Ja natomiast lubie sobie pozwiedzać świat. Kolega
    > natomiast lubi się nażreć wszędzie gdzie jedzie. Każdy będzie miał
    > jakieś wspomnienia.

    Zaznaczyłem, że "trzymając się kontekstu".
    O zwiedzaniu świata lub kuchni mogę napisać na innej grupie, tak samo
    jak i np. o seksie. A propos, bzykałeś murzynkę, Chinkę, Tajkę? :D

    > Nie wątpie. Szpital też życie.

    Tak? A co Ci jest?

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 273. Data: 2016-12-21 11:52:19
    Temat: Re: Rutynowa ... Marnujesz czas.
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    wiadomości news:XnsA6E53D8A530F0budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

> [...]
    > margines bezpieczenstwa do osiagniecia 0,5 to działanie ktore nic nie daje

    Proponuję żebyś zgłosił swoje przemyślenia tam gdzie mogą zmienić prawo,
    czyli jakiemuś posłowi, senatorowi.
    Tutaj marnujesz czas.

  • 274. Data: 2016-12-21 12:53:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2016 07:03:02 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > I jakoś wybudowali Ursynów, Trasę Łazienkowską i wiele innych budów...

    Nooo... i Nową Hutę. Tylko na mieszkanie czekało się 30 lat. A jak w
    naszym gródku postawili wiadukt to po 10 latach zaczął się walić i trza
    było filary odbudować. Tak to się budowało ongiś. Bredzisz, Wiesiaczku,
    jak zwykle.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 275. Data: 2016-12-21 14:00:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > Proponuję żebyś zgłosił swoje przemyślenia tam gdzie mogą zmienić
    > prawo, czyli jakiemuś posłowi, senatorowi.
    > Tutaj marnujesz czas.

    Dziekuje. Nie bez powodu mowi się, ze jak sie koncza argumenty to zaczynają
    się uwagi ad personam.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 276. Data: 2016-12-21 14:47:28
    Temat: Re: Rutynowa ... Masz argumenty.
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    wiadomości news:XnsA6E58740CF586budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..
    > Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > Dziekuje. Nie bez powodu mowi się, ze jak sie koncza argumenty to
    > zaczynają
    > się uwagi ad personam.
    >
    > Pozdrawia... Budzik

    Nie obrażaj się.
    Masz argumenty i nie powinny się zmarnować.
    Jak przekonasz posła/senatora to może poprawisz polskie prawo.

  • 277. Data: 2016-12-21 15:09:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    net...

    >Nooo... i Nową Hutę. Tylko na mieszkanie czekało się 30 lat. A jak w

    Dzis bedziesz splacal 30 lat :-)

> [...]
    >trza
    >było filary odbudować. Tak to się budowało ongiś. Bredzisz,

    Ale Huta stoi i te tak dlugo wyczekiwane mieszkania tez stoja.

    Za to faktycznie we Wroclawiu sporo prac/wiaduktow bylo do poprawki po
    ~30 latach.

    J.

  • 278. Data: 2016-12-21 16:20:43
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

> [...]
    > naszym gródku postawili wiadukt to po 10 latach zaczął się walić i trza
    > było filary odbudować. Tak to się budowało ongiś. Bredzisz, Wiesiaczku,

    Bredzisz? Tak bez podania kontrargumentów?
    Nie widzę możliwości dyskutowania - PLONK!

  • 279. Data: 2016-12-21 17:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > Nie obrażaj się.

    Ja sie nie obrazam, zrozumiałem twoja uwage jako proste: nie chce mi się z
    tobą zgadzac. Błednie?

    > Masz argumenty i nie powinny się zmarnować.

    Ciebie przekonałem?

    > Jak przekonasz posła/senatora to może poprawisz polskie prawo.

    Za cienki jestem :)
    Zreszta nie widze szans na takie zmiany - ludzie sa zbyt podatni na
    demagogie, niestety mam wrazenie ze coraz bardziej. Wiec taka rozmowa w
    drugim zdaniu skonczy sie na mordercy ktory zabija dzieci obok przedszkola.
    A argumenty nie beda miały znaczenia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 280. Data: 2016-12-21 17:43:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Dec 2016 16:20:43 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

    > Bredzisz? Tak bez podania kontrargumentów?
    > Nie widzę możliwości dyskutowania - PLONK!

    Nie rozpoznasz argumentu nawet jak cię w d... ugryzie :)
    --
    Jacek
    I hate haters.