  • 91. Data: 2016-12-17 22:40:30
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.12.2016 o 18:45, Abece pisze:

    > Co to znaczy "do pijanych kierowców dorzuca się tych co pijani nie są." ?

    To znaczy, że wbrew temu co ci się wydaje, wypicie jednego piwa czy
    kieliszka wina nie powoduje, że jesteś pijany (sprawdzić czy nie masz
    jakiś przypadłości zdrowotnych). Większość zdrowych ludzi bez problemu
    taką dawkę absorbuje i nie wpływa to w zauważalny sposób na ich
    zdolności psychosomatyczne. Doszli do tego wszyscy "amerykańscy
    naukowcy" na zachód od Odry. "Radzieccy uczeni" są przeciw.

    Shrek

  • 92. Data: 2016-12-17 22:42:51
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > A czy ja się wypowiadam o problemach bzykania?

    To ja się pytam o to.

    > Widzisz, jak napisałeś ża na poczatek orto to wziąłem głeboki oddech
    > przygotowany na straszliwe argumenty które przyjda następne.
    >
    > Czekam, czekam a tu tylko cicho i wilgotno pierdło. Smutne.

    Zwieracze Ci puściły?
    Faktycznie smutne.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 93. Data: 2016-12-17 22:47:14
    Temat: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...[ort]
    Od: Wiesiaczek <W...@v...pl>

    > Wiem.

    > Masz prawo tak mówić. Wolność to sie nazywa.

    > Nie. Jesli do pomiaru tego efektu używal tego samego mózgu zalanego
    > alkocholem to sorry. To tak nie działa. W podobny sposób osoby które
    > mówią że po marichuanie mają zajebistście jasny umysł mają po prostu
    > popsuty przyrząd pomiarowy.

    "Marichuana", "Alkochol" ...
    Czy Ty czytasz czasami cokolwiek oprócz książeczki do nabożeństwa?

  • 94. Data: 2016-12-18 01:32:36
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: "Abece" <o...@r...pl>

    > To znaczy, że wbrew temu co ci się wydaje, wypicie jednego piwa czy
    > kieliszka wina nie powoduje, że jesteś pijany ...
    >
    > Shrek

    Ale ja podałem dane statystyczne wypadków spowodowanych
    przez kierowców "pod wpływem" i to zakwestionowałeś.
    Wyszło, że według ciebie najlepiej by było podnieść limit
    na 3,0 promili alkoholu, wtedy nie bylo by wypadków spowodowanych
    przez nietrzeźwych kierowców.

    Statystyka - jak niżej :

  • 95. Data: 2016-12-18 08:37:17
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.12.2016 o 01:32, Abece pisze:

    > Ale ja podałem dane statystyczne wypadków spowodowanych
    > przez kierowców "pod wpływem" i to zakwestionowałeś.

    Napisałem ci w innym poscie o tych danych. Ale jak chcesz to napisze
    jeszcze raz. Nie wiadomo ilu z nich było w zakresie 0,2-0,5 a ile
    powyżej 0,5. Więc nie wiadomo ilu było pijanych.

    Teraz weź pomyśl chwilę, co by było gdyby obniżyć do 0,0. Czy według tej
    twojej statystyki zrobiłoby się bezpieczniej, czy pijani automagicznie
    powodowaliby więcej wypadków. Bo jestem zupełnie pewny, że jakby liczyć
    tylko pijanych (powyżej 0,5) to nagle okazałoby się, że statystycznie
    jest bezpieczniej;)

    Shrek

  • 96. Data: 2016-12-18 10:12:48
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 22:47, Wiesiaczek wrote:
    > "Marichuana", "Alkochol" ...
    > Czy Ty czytasz czasami cokolwiek oprócz książeczki do nabożeństwa?

    Jakieś 40 ksiązek rocznie. Zaś usenet jest pelen moich błedów
    ortograficznych. Widać jedni na loteri dostają mózg z uszkodzeniem
    alkoholowym, inni nie potrafia pojąć zasad ortografii. Takie życie.

  • 97. Data: 2016-12-18 10:13:12
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 16 Dec 2016 09:52:02 +0100, Trybun napisał(a):

    > jakimś upokarzającym czynnościom,

    Doprawdy, dziwne rzeczy cię upokarzają :) Chłopaki starają się usunąć ci
    z drogi pijanych gości a ty narzekasz?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 98. Data: 2016-12-18 10:15:23
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-12-17 o 17:45, Cavallino pisze:

    > W tym przypadku nie.

    A podobno każdy człowiek to indywidualność, podobno natura wyposażyła
    każdą jednostkę ludzką w organ zdolny do samodzielnego postrzegania
    rzeczywistości. A jak na razie widać że w kwestii alkoholizmu abstynenci
    mają najwięcej do powiedzenia, w naukach wychowywania dzieci prym
    wiedzie Jarek K i bezdzietne stare panny, dochodzi do absurdu że to syn
    poucza ojca jak się robi dzieci.. Dlaczego normalni ludzie dają posłuch
    tym kreatorom fałszywej rzeczywistości, jakie pranie mózgu trzeba
    przejść aby stawać po stronie tych którzy dyktują innym swoje
    dyktatorskie metody...

    A tak ogólnie to dyskusja mocno zboczyła od sedna tematu. - a więc
    jeszcze raz - stanowcze NIE dla "rutynowych kontroli" policji, NIE dla
    zaczepiania ludzi którzy niczym sobie nie zasłużyli aby jakiś nawiedzony
    wariat* ich na środku drogi poddawał jakimś upokarzającym czynnościom.

    *Zleceniodawca dla policji.

  • 99. Data: 2016-12-18 10:18:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-12-17 22:42, Wiesiaczek wrote:
    > To ja się pytam o to.

    Nigdzie sie o to nie pytasz.

    Podsumujmy: argumentem za chlaniem przed siedzeniem za kółkiem jest:
    a) bzykanie innych
    b) orto innych

    No toś faktycznie się popisał gładką logiką i wzorcową dyskusją. Pustka
    intelektulana ma czasem związek z uszkodzeniami mózgu przez alkohol. Nie
    wiem czy będę w stanie uzasadnić związek, tak sobie tylko spekuluje.

    > Faktycznie smutne.

    Smutne to jest fakt że żaden pijaczek nie jest w stanie wyjaśnić
    dlaczego pije.

  • 100. Data: 2016-12-18 10:18:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    > Gdybys zapijał się do nieprzytomności w domu miałbym to w dupie bo
    > uważam że ewolucja robi dobrą robotę eliminując pijaczków w zaciszu
    > domowym. Ty jestak ośmielasz się być *dumny* z faktu że siadasz za
    > kółkiem.

    Pijaczek to ktoś taki jak ty, przynajmniej w rejonie Polski w którym
    mieszkam - "pijaczkiem" zwykło się nazywać osobników którzy to wpadają w
    "stan upojenia" po wypiciu butelki piwa we trzech.
    I jestem dumny, dokładnie tak jak i ty ze swojej abstynencji , który to
    wcześniej tylko co powąchał butelkę to zaraz łup na czy w kogoś na
    drodze, i tylko celibat od butelki pozwala ci unikać wypadków na drodze.

    > Bzdura. Ludzie ćpają, chlają i jeżdżą. Mają w dupie czy spowodują
    > wypadek. Urodzili się z pustym losem w loterii generycznej budowy mózgu.

    Nie będą chlali, ćpali a wypadki i tak będą. Tak samo jest mocno
    wątpliwe czy drogi całkowicie wolne od pijaków i ćpunów to jakieś
    istotne zmniejszenie liczby wypadków. Po co więc ci to prześladowanie
    innych skoro nie masz na nich nic poza swoimi antypatiami?

    > Czyli masz w dupie badania medyczne. Masz wyłącznie ignorancję
    > podbudowaną "mi się jeszcze nic nie stało".
    >
    > Gdyby oceniać wypowiedzi internetowe ludzi którzy skakali ze
    > spadochronem to prawdopodobnie wyszło by na to że jeszcze nikt nigdy
    > nie zginął.

    Podobnie jak ty i większość kierowców którzy to głównie powodują
    wypadki, z jednoczesną deklaracją - "po kieliszku nie prowadzę". Tak
    kolego - należysz do kasty zabójców drogowych i jeszcze próbujesz siać
    tu jakąś fałszywą moralność. Czy nie czas spojrzeć prawdzie w oczy,
    czyli na siebie i swoich braci w "trzeźwości".,

    > Nie jeździcie. Byc może ty i twoj kolega od kieliszka jesteście
    > kosmitami. Bo reszcie świata alkochol powoduje bardzo konkretne zmiany
    > w przetwrzaniu sygnałów przez mózg. Opisane naukowo. Dla nawet
    > niewielkich dawek alkocholu. Możesz to zmierzyc. Sprawdź jaki masz
    > refleks po 3 piwach.
    >
    > Tak, wiem, wyjdzie że "nawet lepszy". Ludowe metody dowodzenia prawdy
    > były zawsze w poprzek badań naukowych.

    A może tych kosmitów jest znacznie więcej niż ja i Kolega? Naukowo
    powiadasz, kolejny rozbrat - życia a badania naukowe. Dobra rada - w
    życiu lepiej zawierzyć swojemu doświadczeniu życiowemu, możliwościom a
    nawet instynktowi niż tym tzw badaniom. Wiesz że teorie o Bogu także
    niektórzy nazywają nauką.

    > Nie, eliminuje z życia publicznego nastepnego pijaczka co *jeszcze*
    > nikogo nie uszkodził. Pamiętaj że internet nie zapomina. Ta spowiedź
    > była publiczna. Od tej pory cały internet ma prawo nazywać Cie
    > pijaczkiem prowadzacym wielokrotnie samochód w stanie w którym nie
    > powinen tego robić.

    Ale nie eliminujesz zabójcy który był trzeźwy jak świnia? Bo to już o
    czymś by świadczyło..
    I z swojej łaski - przestań mnie tytułować "pijaczkiem" bo to jest dla
    mnie obraźliwe, jakbyś sobie nie zdawał z tego sprawy. Jeżeli już musisz
    to zamiast Trybun pisz mi Pijak.

    > Tak, ja mam do tego znacznie większe prawo. To nie ja zapijałem mordę
    > przez miesiące siadając za kółkiem prezentując głęboki brak
    > odpowiedzialności. Z chęcią zapytałbym też rodzinę, jak się z tym czuła.
    >
    > Z tego samego powodu znacznie wieksze prawo mają ludzie nie bedący
    > pedofilami decydowac o losie pedofilów.
    >
    > Patologie nalezy zwalczać. Najlepiej w zarodku. patologia, nawet
    > powszechna, nie jest normą. Picie i kierowanie jest patologiczne.
    > Pisanie o swojej patologi w internecie to przejaw cieżkiej głupoty.

    Bo jesteś tylko dyktatorem, tak samo jak Hitler masz ciągoty do
    prześladowania ludzi którzy nikomu nic złego nie zrobili.

    W podsumowaniu - to takich jak ty należałoby zwalczać. Nic gorszego niż
    fałszywa molalność dyktatorów nie mogła się trafić gatunkowi ludzkiemu.