    Subject: Re: Rutynowa kontrola trzeźwości...
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Trybun <c...@j...ru>
    Date: Sun, 18 Dec 2016 10:15:23 +0100

    W dniu 2016-12-17 o 17:45, Cavallino pisze:

    > W tym przypadku nie.

    A podobno każdy człowiek to indywidualność, podobno natura wyposażyła
    każdą jednostkę ludzką w organ zdolny do samodzielnego postrzegania
    rzeczywistości. A jak na razie widać że w kwestii alkoholizmu abstynenci
    mają najwięcej do powiedzenia, w naukach wychowywania dzieci prym
    wiedzie Jarek K i bezdzietne stare panny, dochodzi do absurdu że to syn
    poucza ojca jak się robi dzieci.. Dlaczego normalni ludzie dają posłuch
    tym kreatorom fałszywej rzeczywistości, jakie pranie mózgu trzeba
    przejść aby stawać po stronie tych którzy dyktują innym swoje
    dyktatorskie metody...

    A tak ogólnie to dyskusja mocno zboczyła od sedna tematu. - a więc
    jeszcze raz - stanowcze NIE dla "rutynowych kontroli" policji, NIE dla
    zaczepiania ludzi którzy niczym sobie nie zasłużyli aby jakiś nawiedzony
    wariat* ich na środku drogi poddawał jakimś upokarzającym czynnościom.

    *Zleceniodawca dla policji.