  • Data: 2016-12-21 07:00:46
    Temat: Re: Rutynowa ... Korekta.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Abece o...@r...pl ...

    > Faktycznie, napisałem zbyt trudno do zrozumienia.
    > Korekta :
    > Uzależniony napiłby się więcej, ale stopuje, bo boi się limitu jedno
    > piwo,
    > a faktycznie nachlał się i już ma wypitych pięć piw; przy limicie dwa
    > piwa nachlałby się do dziesieciu piw.

    Napisałes bardzo wyraźnie. Wyraźnie pokazując ze nie masz pojecia jak mysli
    uzalezniony.
    Nie rozumiesz tez, ze łapanie tych co maja 0,2 powoduje ze:
    - łapie się wielu wczorajszych (0 niebezpieczenstwa)
    - zmniejsza sie skutecznosc policji w łapaniu tych naprawde napitych i
    naprawde niebezpiecznych (patrol łapie takiego co ma 0,2 i na pol dnia jest
    wyłączony z pracy)

    Reasumujac - ustawienie limitu na 0,2 prewencyjnie po to zeby ludzie mieli
    margines bezpieczenstwa do osiagniecia 0,5 to działanie ktore nic nie daje
    poza podbijaniem statystyk.
    A prawdziwie niebezpieczni na drodze to sa ci co maja sporo wiecej.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."