  • Data: 2016-12-18 12:33:17
    Temat: Re: Rutynowa ...
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.12.2016 o 12:02, Abece pisze:

    > jakoś nie możesz zrozumieć, że inaczej piją na Zachodzie,
    > a inaczej w postkomunie, dlatego muszą być różnice w prawie.

    Znaczy co - promil zachodnioeuropejski jest inny niż postsowiecki?
    Jakieś badania naukowe? Wzorzec litra też mami inny?

    http://s3.egospodarka.pl/grafika/branza-alkoholowa/S
    pozycie-alkoholu-w-Polsce-nizsze-od-sredniej-UE-EAi0
    eE.jpg

    Kurcze - ale przypał - Niemcy więccej, Francja więcej, ogólnie zaniżamy
    - no co by tu jeszcze zmyślić...

    > Zrozum, nie chodzi o statystyki.
    > Chodzi o to, by wyeliminować z ruchu drogowego
    > uzależnionych debilów.

    Zrozum, że wypicie piwa albo dwóch kieliszków wina do rodzinnego grila
    czy obiadu w niedzielę nie świadczy o uzależnieniu. Rozumiem, ze dla
    trzeźwych alkoholików każda ilość jest groźna, bo zaraz w ciąg pójdą,
    ale proszę nie przykładaj tego do całego społeczeństwa.

    Zrozum również, że w praktycznie całym cywilizowanym świecie prowadzenie
    z zawartością 0,4 czyli po dwóch piwach do obiadu nie jest niczym
    nagannym. Więc swoje urojenia zostaw sobie.

    > Kolejny raz bredzisz coś bez sensu.
    > Zaczynam mieć pewne podejrzenia co do stanu twojego mózgu.

    A ja coraz bardziej jestem pewny, że miałeś jakieś traumatyczne
    przeżycia z alkoholem, bądź sam jesteś trzeźwym alkoholikiem.

    Shrek