  • Data: 2016-12-18 11:32:12
    Temat: Re: Rutynowa ... statystyka.
    Od: "Abece" <o...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:o35ebb$rvc$1@node2.news.atman.pl...

    > Napisałem ci w innym poscie o tych danych. Ale jak chcesz to napisze
    > jeszcze raz. Nie wiadomo ilu z nich było w zakresie 0,2-0,5 a ile powyżej
    > 0,5. Więc nie wiadomo ilu było pijanych.
    >
    > Shrek

    Co za różnica jak mocno był pijany ?
    Dlaczego uważasz, że jak miał 0,2 promila
    to nie liczy się, że był pod wpływem alkoholu ?
    Naistotniejsze jest to, że oni spowodowali wypadek,
    BYLI POD WPŁYWEM ALKOHOLU i spowodowali wypadek.
    Zrozum, był wypadek i stwierdzono, że sprawcą był kierowca
    będący pod wpływem alkoholu.
    Nie był to pojedyńczy przypadek, bo w całym roku 2015
    zarejestrowano jak niżej :

    W Polsce w 2015 roku uczestnicy ruchu będący pod działaniem alkoholu
    spowodowali 2 211wypadków (6,7% ogółu), w których zginęło
    318 osób (10,8%), a rannych zostało 2 535 osób (6,4%).
    Najliczniejszą grupę sprawców wypadków stanowili kierujący
    pojazdami. Byli oni sprawcami 1 575 wypadków, w których zginęło 218 osób,
    a ranne zostały 1 973 osoby.W odniesieniu do ogólnej liczby wypadków
    spowodowanych przez kierujących,
    kierujący pod działaniem alkoholu stanowili 5,8%.