  • Data: 2013-01-07 00:15:33
    Temat: Re: Rura 1" gdzie
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sunday, 6 January 2013 17:54:41 UTC, PeJot wrote:
    > "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest
    > tylu idiotów" Stanisław Lem

    Zmeń ten cytat.

    Taka rura nazywa się "precyzyjna" (tube) i służy do laboratoryjnych sieci dystrybucji
    gazów technicznych, tam gdzie używa się "compression fittings" (jak to po polsku?),
    spawanych obwodowo złączek np triclamp, w instalacjach próżniowych itd. Występuje
    wyłącznie w gatunkach nierdzewnych, jak się uprzesz to w stopach niklu też dasz radę
    znaleźć. http://www.ebay.co.uk/itm/25MM-OD-X-21MM-ID-316-STAI
    NLESS-STEEL-TUBE-X-500MM-/320450350887?pt=UK_BOI_Met
    alworking_Milling_Welding_Metalworking_Supplies_ET&h
    ash=item4a9c544f27
    Inny trop to rurki do wymienników ciepła, one też potrafią występować w średnicach
    milimetrowych, ale wtedy szukaj 25mm a nie 1in. Spodziewaj się raczej gatunków
    kotłowych, dobrze nadających się do rozwalcowania. Tu już nie liczyłbym na
    jakąkolwiek dostępność w ilościach mniejszych niż jeden pociąg, aczkolwiek jak
    pojedziesz do Indii i pośmigasz po fabrykach jako potencjalny klient, dostaniesz
    skrzynkę próbek o fantastycznych rozmiarach i w gatunkach których przez resztę życia
    nie zobaczysz.
    Konrad
    PS co majstrujesz tym razem?