  • Data: 2013-11-18 01:21:11
    Temat: Re: Rozwiązanie zagadki
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dariusz Dorochowicz" <_...@w...com> napisał w wiadomości
    news:l6bdk9$8dd$1@node1.news.atman.pl...
    > Ano właśnie, trzeba było zdążyć w odpowiednim momencie wyjąć płytkę ;)
    > Takie były czasy... Trawiło się w czym popadnie.

    Za dawnych czasów, trawiłem w mieszance CuSO4 i NaCl, nie pamiętam
    proporcji, w jakimś casopiśmie było. Długo, bo kilka godzin, ale w
    połączeniu z prądem bardzo przyspieszało :)
    Udawało mi się też strawić w tym elementy aluminiowe (bąblowały, aż miło -
    niszczyło warstewkę tlenku i ujawniało aktywnosć).
    Przez przypadek trafiłem na to, że wybiela fotografie czarnobiałe, które
    wracają po ponownym wywołaniu. Kolorowe niszczył.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.