  • 11. Data: 2011-04-11 07:01:22
    Temat: Re: Rozszerzenie pamięci w Asusie N71VG
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "qwerty" napisał w wiadomości grup
    > Pytanie jest ile chcesz przeznaczyć. Gdzieś widziałem za ~900 zł, ale IMO to
    > nie jest opłacalne. Trzeba szukać na allegroszu.

    Tylko 2 sklepy mają w miarę przystępnej cenie:
    http://allegro.pl/goodram-sodimm-8gb-2x4gb-ddr2-pc64
    00-800mhz-zabrze-i1553121813.html
    http://allegro.pl/so-dimm-ddr2-8gb-800mhz-corsair-va
    lueselect-2x4-i1535555487.html

  • 12. Data: 2011-04-11 07:30:24
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-04-11 09:01, qwerty pisze:
    > Tylko 2 sklepy mają w miarę przystępnej cenie:
> [...]

    O, dzięki wielkie. Nie siedzę za bardzo w temacie kości pamięci, a o
    Goodramach słyszałem nie do końca pochlebne opinie w kwestii kart
    pamięci. Dobre one, czy lepiej brać nieco tylko droższego Corsaira?

    Tomek

  • 13. Data: 2011-04-11 08:00:26
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 10 Apr 2011 21:16:49 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

    > Jak zapewne zauważyłeś, mowa jest o notebooku. Mam sobie te pamięci
    > podłączyć kabelkiem i trzymać na zewnątrz? :-)

    http://www.proline.pl/?p=SODIMM+2GB+667+KINGS
    http://www.proline.pl/?p=SODIMM+2GB+800+KINGS
    http://www.proline.pl/?p=KVR1066D3S7%2F2G
    http://www.proline.pl/?p=KVR1333D3S9%2F2G
    http://www.proline.pl/?p=SODIMM+2GB+DDR2+667
    http://www.komputronik.pl/category/529/DDR2.html
    http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/akcesoria_do_no
    tebookow/pamieci_ram/ddr2/lista.aspx

    "Nie ma" jak znaleźć pamięci SO-DIMM DDR2 do notebooka...

    [ Szarańcza jest plagą, chociaż jeden jej owad nie stanowi potęgi. ]
    [ Podobnie jest z głupcem. (Karol Capek) ]

  • 14. Data: 2011-04-11 09:05:16
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    Przemysław Ryk wrote:
    > http://www.proline.pl/?p=SODIMM+2GB+667+KINGS
    > http://www.proline.pl/?p=SODIMM+2GB+800+KINGS
    > http://www.proline.pl/?p=KVR1066D3S7%2F2G
    > http://www.proline.pl/?p=KVR1333D3S9%2F2G
    > http://www.proline.pl/?p=SODIMM+2GB+DDR2+667

    A doczytałeś jakiej kości szukam? :-)

    > http://www.komputronik.pl/category/529/DDR2.html

    Dzięki, na tej liście znalazłem dwie, o jakie mi chodzi. Pytanie do
    użytkowników - tańszy GoodRam czy droższy Corsair?

    > http://www.vobis.pl/oferta/notebooki/akcesoria_do_no
    tebookow/pamieci_ram/ddr2/lista.aspx
    > "Nie ma" jak znaleźć pamięci SO-DIMM DDR2 do notebooka...

    Znów nie doczytałeś. Nie idź w zaparte, szukam konkretnych kości - DDR2 4GB.

    Tomek

  • 15. Data: 2011-04-11 09:11:53
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2011-04-11 09:30, ...:::Tomek:::... pisze:
    > O, dzięki wielkie. Nie siedzę za bardzo w temacie kości pamięci, a o
    > Goodramach słyszałem nie do końca pochlebne opinie w kwestii kart
    > pamięci. Dobre one, czy lepiej brać nieco tylko droższego Corsaira?
    Ram, zwłaszcza laptopowy, dzieli się na dwa rodzaje: sprawny i
    niesprawny. Jak jest niesprawny (trup lub generuje błędy) to go
    wymieniasz na gwarancji. Jak jest sprawny to działa i tyle.
    Przy ramach laptopowych praktycznie nie ma żadnego wyboru z timingami,
    więc każda pamięć sprawna jest dobra. Na wszelki wypadek weź 800MHz
    (pc-6400) ale i tak pewnie będą chodzić wolniej, zależnie od fsb
    procesora w tym laptopie.
    Jeśli to by był ram do "blaszaka", którego byś jeszcze chciał podkręcać,
    to można szukać 'lepszych' pamięci bo jest większa szansa że będą
    działać ponad fabryczne ustawienia. Ale w laptopie na 99% nie będziesz
    miał nawet opcji w biosie pozwalających cokolwiek podkręcić, więc żadna
    różnica.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 16. Data: 2011-04-11 11:17:27
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." napisał w wiadomości grup
    > O, dzięki wielkie. Nie siedzę za bardzo w temacie kości pamięci, a o
    > Goodramach słyszałem nie do końca pochlebne opinie w kwestii kart pamięci.
    > Dobre one, czy lepiej brać nieco tylko droższego Corsaira?

    Kup GoodRam. Polski producent, więc wspomożesz gospodarkę.

  • 17. Data: 2011-04-11 11:20:31
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@s...pl>

    qwerty wrote:
    > Kup GoodRam. Polski producent, więc wspomożesz gospodarkę.

    Kupiłem GooRam, ale nie na Allegro, a w Komputroniku. Jak nawali to będę
    miał blisko do najbliższego sklepu. Dzięki za pomoc.

    Tomek

  • 18. Data: 2011-04-11 13:20:04
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Mon, 11 Apr 2011 11:05:16 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

    > A doczytałeś jakiej kości szukam? :-)

    Sorry - jakoś kojarzyłem, że chcesz mieć 2*2GB. My fault. :)

    > Dzięki, na tej liście znalazłem dwie, o jakie mi chodzi. Pytanie do
    > użytkowników - tańszy GoodRam czy droższy Corsair?

    Tu się nie wypowiem - niezwykle rzadko miałem do czynienia z modułami
    GoodRam.

    tebookow/pamieci_ram/ddr2/lista.aspx

    > Znów nie doczytałeś. Nie idź w zaparte, szukam konkretnych kości - DDR2 4GB.

    My fault - przyznałem wyżej. Ale nawet jeżeli: http://tinyurl.com/4389nu5

    [ Cameroon: Men should grow up. House: Yeah, and dogs should stop licking ]
    [ themselves. It's not gonna happen. ("House M.D. 1x03 Occam's Razor") ]