  • 1. Data: 2011-04-07 16:47:17
    Temat: Rozszerzenie pamięci w Asusie N71VG
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    Witam,

    szukam informacji na temat maksymalnej ilości pamięci, jaką można włożyć
    do laptopa Asus N71VG. Producent podaje, że można tam włożyć maksymalnie
    4GB pamięci. Nie jest to najsłabszy sprzęt i wydaje mi się to trochę
    mało. Napisałem do supportu Asusa, ale jeszcze nie otrzymałem odpowiedzi.
    Czy ktoś ma taki sprzęt i próbował dokładać do niego RAMu ponad
    preinstalowane 4GB? Standardowo jest tam 2x2GB, ja chciałbym włożyć 2x4GB.

    Tomek

  • 2. Data: 2011-04-07 18:55:58
    Temat: Re: Rozszerzenie pamięci w Asusie N71VG
    Od: Petersonix <b...@w...pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 18:47:17 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

> [...]
    > Czy ktoś ma taki sprzęt i próbował dokładać do niego RAMu ponad
    > preinstalowane 4GB? Standardowo jest tam 2x2GB, ja chciałbym włożyć 2x4GB.

    DDR2 800 MHz SDRAM ,2 x SODIMM socket pozwalajace na rozszerzenie pamięci
    do 4GB SDRAM
    http://pl.asus.com/product.aspx?P_ID=7KwyhKMnOmRQZyb

    Petersonix

  • 3. Data: 2011-04-07 19:08:03
    Od: Petersonix <b...@w...pl>

> [...]

    > Czy ktoś ma taki sprzęt i próbował dokładać do niego RAMu ponad
    > preinstalowane 4GB? Standardowo jest tam 2x2GB, ja chciałbym włożyć 2x4GB.

    A tu model z tej grupy, który posiada więcej pamięci - czyli wszystko
    zależy od danego typu laptopa.

    ASUS N71VG-TY023V
    http://www.arest.pl/produkt/18167/ASUS-N71VG-TY023V-
    T6600-2-20-4096-MB-320-GB-DVDRW-17-3-WIFI-BT-nV-GT22
    0M-Tuner-TV-Cam-Win7-HP/wlasciwosci

    Petersonix

  • 4. Data: 2011-04-07 20:02:54
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-04-07 21:08, Petersonix pisze:
> [...]
    > ASUS N71VG-TY023V
    > http://www.arest.pl/produkt/18167/ASUS-N71VG-TY023V-
    T6600-2-20-4096-MB-320-GB-DVDRW-17-3-WIFI-BT-nV-GT22

    No właśnie o to mi chodzi. Wydaje mi się, że wszystkie maszyny z tej
    serii (N71VG) były robione na tych samych płytach głównych, a jeśli tak,
    to powinny obsłużyć tyle samo RAMu. Ja mam model N71VG-TY012V. Teraz
    pytanie, czy przypadkiem producent nie użył skrótu myślowego i w
    specyfikacji nie wpisał 4GB, ale na jeden socket. A cała reszta to
    skopiowała.
    Dlatego szukam kogoś, kto ma taki sprzęt i dokładał RAMu.

    Tomek

  • 5. Data: 2011-04-08 06:39:40
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." napisał w wiadomości grup
    > Dlatego szukam kogoś, kto ma taki sprzęt i dokładał RAMu.

    Najlepiej sprawdzić u producenta (a nie składacza):
    http://ark.intel.com/chipset.aspx?familyID=35515
    Max Memory 8 GB

    Jak dalej nie jesteś przekonany zajdź do sklepu komputerowego i powiedz: "jak
    będzie widział i będą działały moduły 2x4 GiB to kupię" to już sklep się
    postara. ;)

  • 6. Data: 2011-04-08 06:57:50
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-04-08 08:39, qwerty pisze:
    > Jak dalej nie jesteś przekonany zajdź do sklepu komputerowego i powiedz:
    > "jak będzie widział i będą działały moduły 2x4 GiB to kupię" to już
    > sklep się postara. ;)

    I chyba tak będę musiał zrobić :-)

    Tomek

  • 7. Data: 2011-04-08 16:51:56
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-04-08 08:57, ...:::Tomek:::... pisze:
    > I chyba tak będę musiał zrobić :-)

    No i jednak dupa. Owszem, można mu włożyć 8GB, ale tylko DDR2, bo taki
    ma slot. Można gdzieś jeszcze kupić na fakturę dwie 4GB kości DDR2?
    Szukam w necie, ale jedyne dostępne to DDR3, a takich nie włożę :-(

    Tomek

  • 8. Data: 2011-04-10 18:49:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 08 Apr 2011 18:51:56 +0200, ...:::Tomek:::... napisał(a):

    > No i jednak dupa. Owszem, można mu włożyć 8GB, ale tylko DDR2, bo taki
    > ma slot. Można gdzieś jeszcze kupić na fakturę dwie 4GB kości DDR2?
    > Szukam w necie, ale jedyne dostępne to DDR3, a takich nie włożę :-(

    Kiepsko szukasz... Choćby http://www.proline.pl/?g=Pami%EAci+RAM&kat=DDR2

    [ Work hard. Play hard. Die young. Leave a good looking corpse. ]
    [ (Gil Grissom, "CSI 4x20 Dead Ringer") ]

  • 9. Data: 2011-04-10 19:16:49
    Od: "...:::Tomek:::..." <t...@N...space.pl>

    W dniu 2011-04-10 20:49, Przemysław Ryk pisze:
    > Kiepsko szukasz... Choćby http://www.proline.pl/?g=Pami%EAci+RAM&kat=DDR2

    Jak zapewne zauważyłeś, mowa jest o notebooku. Mam sobie te pamięci
    podłączyć kabelkiem i trzymać na zewnątrz? :-)

    Tomek

  • 10. Data: 2011-04-11 06:52:29
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "...:::Tomek:::..." napisał w wiadomości grup
    > Jak zapewne zauważyłeś, mowa jest o notebooku. Mam sobie te pamięci podłączyć
    > kabelkiem i trzymać na zewnątrz? :-)

    Pytanie jest ile chcesz przeznaczyć. Gdzieś widziałem za ~900 zł, ale IMO to nie
    jest opłacalne. Trzeba szukać na allegroszu.