  • 1. Data: 2011-04-07 17:29:09
    Temat: Pecet biurowy - specyficzne wymagania - co kupić
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Dzień Dobry,
    Zakup dwóch komputerów z monitorami do biura;
    Mają być nowe,
    Każdy ma mieć dwa monitory- bardzo szeroki pulpit,
    Muszą dać się uruchamiać z sieci, ale jeśli to możliwe to na jakiś PIN
    lub hasło.
    Mam prośbę o sugestie co do hardware.

    Trzeci komputer do trudnych warunków; hala o temperaturach rzędu 2-15
    stopni Celsjusza i wysokiej wilgotności. Komputer z monitorem dotykowym.
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-04-07 18:52:21
    Temat: Re: Pecet biurowy - specyficzne wymagania - co kupić
    Od: DooMiniK <f...@m...com>

    On 07/04/2011 18:29, BAREK wrote:
> [...]
    >
    > Trzeci komputer do trudnych warunków; hala o temperaturach rzędu 2-15
    > stopni Celsjusza i wysokiej wilgotności. Komputer z monitorem dotykowym.

    Pochwaliłeś się, a teraz czas na pytania. Konkretne pytania.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-04-07 20:51:13
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 19:29:09 +0200, BAREK napisał(a):

> [...]
    > Każdy ma mieć dwa monitory- bardzo szeroki pulpit, Muszą dać się
    > uruchamiać z sieci, ale jeśli to możliwe to na jakiś PIN lub hasło.

    A poza monitorami coś tam jeszcze ma być?
    AMD może być?
    Jak z serwisem?

    > Trzeci komputer do trudnych warunków; hala o temperaturach rzędu 2-15
    > stopni Celsjusza i wysokiej wilgotności. Komputer z monitorem dotykowym.

    Wyspecjalizowana jednostka za ileśtam tysiaków.

  • 4. Data: 2011-04-08 11:45:08
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    > A poza monitorami coś tam jeszcze ma być?
    > AMD może być?
    > Jak z serwisem?
    Dziękuje za odpowiedz!
    Zakładam sprzęt markowy, bo jakoś tak jest, że dość wiekowe
    poleasingowce markowe się kupuje i jeszcze po kilka lat się na nich da
    pracować, więc i tutaj myślę o zakupie sprzętu na 4-5 lat.
    Teraz w biurze używamy poleasingowych Delli- czyli już pewnie gdzieś
    pracowały jakieś 2-3 lata i teraz u nas pracują już kolejne ponad dwa lata.
    Co do konfiguracji ze względu na zastosowania biurowe nie mam zbytnich
    wymagań poza tymi, o których pisałem na początku;
    -obsługa dwóch monitorów,
    -odpalanie za pomocą LAN
    > Wyspecjalizowana jednostka za ileśtam tysiaków.
    Wiem... i liczę na jakieś podpowiedzi osób, które miały już z takim
    sprzętem do czynienia, na co zwócić uwagę, producencji, parametry, może
    spełnianie jakiś norm IP itd.?
    Czy istnieje szansa, że jeden dostawca, np. HP czy DELL będzie w stanie
    dostarczyć i desktopy i takie komputery o większej odporności na środowisko?

    Bartek

    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 5. Data: 2011-04-08 14:29:14
    Temat: Re: Pecet biurowy - specyficzne wymagania - co kupiÄ?
    Od: "Hades" <w...@v...pl>

    > Użytkownik "BAREK"
    [ciach]

    > Czy istnieje szansa, że jeden dostawca, np. HP czy DELL będzie w stanie
    > dostarczyć i desktopy i takie komputery o większej odporności na
    > środowisko?
    > Bartek

    Wydaje sie ze z uwagi na niska kwote zamowienia nie ma sensu
    traktowac obu zakupow jako calosci. Tak wiec skoro jestes do tej
    pory zadowoly ze sprzetu polisingowego to moze takie komputery
    by wystarczyly:
    http://allegro.pl/dell-745sff-3ghz-dvdrw-windows-xp-
    pro-fv-gwar-i1514272380.html
    Do tego monitory tej samej firmy i bedzie komplet. Tu jedna uwaga
    ze te komputerki wystepuja w roznych wersjach i tobie potrzebny
    bedzie taki z przynajmniej 1 zlaczem AGP / PCI (ewentualnie PCI-e)
    do zamontowania karty dwumonitorowej (Matrox?). Komputer do
    zadan specjalnych to osobne zamowienie i pewnie pozostanie zakup
    nowego. Na rynku wtornym chyba sie takie nie trafiaja.
    AM