eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanie › Re: Rozruch i ladowanie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
    blin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt
    -spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <1...@g...com>
    <X...@l...net>
    <5a97e7a4$0$991$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@l...net>
    In-Reply-To: <X...@l...net>
    Subject: Re: Rozruch i ladowanie
    Date: Fri, 2 Mar 2018 14:26:45 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 32
    Message-ID: <5a995116$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.107.129
    X-Trace: 1519997206 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 677 83.26.107.129:53282
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2625789
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "PiteR" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:X...@l...net.
    ..
    na ** p.m.s ** J.F. pisze tak:
    >>>> 3. Czy to prawda, że prędkość obrotowa nie ma wpływu na prąd
    >>>> ładowania
    >
    >>> W nowoczesnych nowożytnych samochodach gdzieś od roku 1998 nie ma
    >>> wpływu na prąd ładowania.
    >
    >> Taa, jak zapalisz swiatla, dmuchawe, podgrzewanie szyb i tylka ...
    >> to myslisz, ze obroty nadal nie maja wplywu ?

    >Nie mają bo po przygazówce napięcie nie wzrasta. Jest zmrożony
    >powiedzmy -18'C jest 14.5v. Włączamy bajery spada do 13.9v i
    >tak zostaje. Obroty nie spadają bo komp trzyma 800 rpm.

    No to nie wiem - pogratulowac dobrego alternatora, czy wspolczuc
    kiepskiego grzania fotela :-)

    >W gaźnikowym obroty spadały, aż do zgaśnięcia.

    Z gaznikami roznie bywalo, ale tak w ogolnosci to one tez mialy za
    zadanie obroty stablizowac.
    Jednym to wychodzilo lepiej, innym gorzej.

    Obciazenie przez alternator dla silnika bylo raczej niewielkie,
    natomiast spadek napiecia mogl powodowac spadek energii iskry, co
    powodowalo spadek obrotow, a wiec dalszy spadek napiecia :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: