eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanie › Re: Rozruch i ladowanie
  • Data: 2018-03-02 14:10:39
    Temat: Re: Rozruch i ladowanie
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2018-03-02 o 13:15, Zenek Kapelinder pisze:
    > Jesli mnie odpisujesz to faktycznie nie wiedzialem ze jak silnik sie nie obraca to
    wystarczy zawor ssacy otworzyc zeby cug sie zrobil. Z tym ze logika wskazuje ze do
    cugu to raczej obydwa zawory musza byc otwarte. To po co w takim przypadku
    rozrusznik, bo chyba o rozruchu sie zrobilo, otwieramy zawor, puszczamy iskre i
    silnik odpala.
    >

    Miała być "kolega Tomasz Pyra nie wie"

    Jak silnik zatrzymany, to ciśnienie nad/pod tłokiem się wyrówna poprzez
    zamek pierścieniowy. Trzeba obrócić wałem, żeby tłok zrobił podciśnienie
    i zawór ssący się otworzył - zasysa wtedy powietrze. Jeśli mówimy o
    odpalaniu korbą, to z gaźnika, to wraz z powietrzem, zasysamy rozpyloną
    benzynę. Potem jeszcze jeden obrót, sprężamy energicznie i mieszanka
    powinna zapalić :)

    Robiłem tak i w silniku Warszawy - S21, jak i radzieckim 2103.
    Z tym, że 2103 to tylko dla sportu sprawdziłem czy się da korbą odpalić,
    na drodze nigdy nie było to potrzebne.

    --
    viktorius

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: