eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyRozruch i ladowanie › Re: Rozruch i ladowanie
  • Data: 2018-03-02 17:27:00
    Temat: Re: Rozruch i ladowanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "viktorius" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p7bldb$rcv$1$v...@n...chmurka.net.
    ..
    >Nie wiem skąd bierze się przeświadczenie, że odpalanie musi być z co
    >najmniej wolnymi obrotami. Czy nikt nigdy nie widział silnika przy
    >odpalaniu? Wyraźnie wał kręci się ledwo co, zanim silnik "zaskoczy".
    >Obroty wału muszą być tylko tyle wysokie, aby efektywnie sprężyć
    >powietrze/mieszankę,

    A to juz znaczy, ze nie takie male.

    Poza tym:
    -niektorzy maja motorki, kosiarki czy motorowki i wiedza, ze trzeba
    szarpnac szybko,
    -czasem silnik niedomaga, rozrusznik kreci szybko, a silnik nie
    zapala.
    az w koncu zapali.

    Chociaz ... mialem kiedys dacie, czasem nie chciala zapalic i nie
    chciala, po wielu dluzszych kreceniach czuc bylo, ze akumulator juz
    sie konczy ... i wtedy zapalala :-)

    > żeby przy wtrysku ropy/iskrze świecy owa sprężona masa powietrza
    > wybuchła i rozpędziła tłok. Potem zadanie rozrusznika się kończy.

    Jezdzilem raz dieslem w takim stanie, ze sie jeszcze nie konczyla -
    trzeba bylo dalej krecic :-)

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: