  • Data: 2010-04-16 07:03:46
    Temat: Re: Roznice w konstrukcji samochodowych i motocyklowych
    Od: "Agent" <w...@o...ue> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "amos" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    news:5755786f-a1fe-4687-b55a-e8c53d9a753c@v20g2000yq
    v.googlegroups.com...
    On 15 Kwi, 18:33, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > A to nie jest tak, e powinna spe nia normy, kt re przewidzia producent
    > w danym czasie?

    Zapewne musi. WS podal link: http://lex.pl/serwis/du/2003/0262.htm
    Wyraznie widac, ze normy zmienialy sie z latami i coraz nowsze pojazdy
    musialy spelniac coraz to wyzsze wymagania wzgledem czystosci spalin.

    Tylko pytanie, ktora stacja bada spaliny w motorach. Mi sie nie
    zdarzylo, a robilem w zyciu badania moze 10x.
    -----
    A ja zrobiłem kiedys wielkie oczy jak facet zaczął mi badac spaliny w WSK
    175. No ale do tego się nie przyczepił :), natomiast olał mi przegląd za
    niewyraźną tabliczkę na główce z napisem WSK Świdnik mimo że numer ramy był
    wybity osobno i bardzo wyraźny.