  • Data: 2009-03-04 21:18:19
    Temat: Re: Rozmiar rdzenia a moc ( flyback)
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dnia 4.03.09 (środa), 'Jerry1111' napisał(a):

    > Sprobuj byle lakierem pomalowac (wiem, winien byc 'porzadny' lakier
    > izolacyjny, ale nitro tez dobre).

    I tak coś czuję, że będę musiał, bo hałasuje dziadostwo...
    Tylko taki lakier to taka wyprawa w jedną stronę. :)

    > To juz wszystkie przewijalnie silnikow pobankrutowaly?

    Nie, tzn. nie wiem, ja po prostu czasowo póki co cieńkawo stoję. :)
    Materiały mam - tak jak pisałem, mam z rozwiniętego (i nie zalanego
    jeszcze) trafopowielacza, oraz z jakiś starych transformatorów sieciowych.
    Powinno być ok.

    Dzięki za info.

    --
    Pozdrawiam,