  • Data: 2017-12-24 13:56:24
    Temat: Re: Rozlutownica potrzebna
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-12-24 o 10:46, Tomotron pisze:

    > A może używasz za niskiej temperatury do odlutowania? Może spróbuj podnieść
    temperaturę, ewentualnie może sama stacja źle skalibrowana i w rzeczywistości ma
    niższą temperaturę niż wskazuje?

    Gdy ustawiam ok 400 stopni, to ścieżki wąskie zaczynają odpadać. Nie
    mogę wyżej. Z kolei gdy ustawię 450 stopni (maksimum) to zatkana rurka
    nie odetka się. Wpychanie wyciora nie ma sensu bo nie przebije on
    stałego zatoru.

    Mogę oczywiście sprawdzić pirometrem temperaturę lecz nie spodziewam się
    odkryć skoro urządzenie daje radę przegrzać ścieżki.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek