  • Data: 2017-12-25 20:57:15
    Temat: Re: Rozlutownica potrzebna
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.12.2017 o 13:05, Paweł Pawłowicz pisze:

    > Sznur azbestowy bardzo dobrze się układa. Z bardziej akceptowalnych
    > materiałów sznur szklany, wata szklana lub kwarcowa (ta druga nie wbija
    > się w paluchy i lepiej się formuje).

    Wszystko co polecasz to są materiały o zerowej bezwładności cieplnej.
    Nie trzeba o nią zabiegać? Pomyślałem sobie, że "ciężarek" z miedzi
    mógłby się lepiej sprawdzić. A właśnie... Może zwykły odizolowany gruby
    drut nawinąć? Nie trzeba się bawić w CNC a ciepło od grzałki przeniesie.
    Co o tym sądzisz?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek