  • Data: 2012-01-31 10:10:55
    Temat: Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Jan 2012 00:27:03 +0000 (UTC), MH <l...@g...SKASUJ-TO.pl>
    wrote:

    > Stąd właśnie pytanie : jaki miniaturowy generator van der Graafa,albo
    > cholera wie co zainstalować na przyszłość dla ich dobra??

    Może raczej pomyśl o warunkowaniu pozytywnym - jakichś atrakcjach dla
    zwierzaka - kot najedzony i zmęczony zabawą będzie mniej skory do
    wycieczek...

    Żeby nie całkiem OT - myślę czasem o zrobieniu "elektronicznej myszy"
    - małej zabawki z własnym napędem i urozmaiconym sposobem poruszania
    się. Potrzebny byłby jeszcze jakiś lokalizator, żeby znaleźć zabawkę
    w miejscu, gdzie kot ją porzuci :-)

    Promień wskaźnika laserowego też jest niezły, ale tu trzeba ostrożnie
    manipulować, żeby nie poświecić w oko.

    Pozdrawiam,
    --
    Artur Stachura