  • Data: 2012-01-31 13:59:53
    Temat: Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan Artur Stachura napisał:

    > Żeby nie całkiem OT - myślę czasem o zrobieniu "elektronicznej myszy"
    > - małej zabawki z własnym napędem i urozmaiconym sposobem poruszania
    > się. Potrzebny byłby jeszcze jakiś lokalizator, żeby znaleźć zabawkę
    > w miejscu, gdzie kot ją porzuci :-)

    Kot może mieć zabawkę stacjonarną -- atrapę mysiej dziury z emulatorem
    myszy w środku. Wystarczy, że raz na minute w środku się cos poruszy
    albo zachrobocze, bo najfajniejsze jest przecież czatowanie. Nawet bez
    takiej zabawki kot potrafi przez godzinę pilnować w ciszy i skupieniu
    odpływu w wannie, bo coś tam zabulgotało. Jednak nie należy się spodziewać,
    że kot będzie zajmował się wyłącznie energooszczędnymi zabawkami i w ogóle
    zrezygnuje ze spacerów.

    --
    Jarek