  • Data: 2012-01-31 15:24:58
    Temat: Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Stachura" napisał w wiadomości grup
    >Pogonić za piłką to może tak, ale przynosić ją z powrotem...?
    >Swoją drogą, ten pies na filmie jest już tak wyćwiczony, że biegnie
    >zanim
    >piłka zostanie wystrzelona.

    Nie wiem czy to wyraznie przekazane - ale urzadzenie jest
    autonomiczne.
    Pies nie tylko przynosi pilke, ale sam ja wklada we wlasciwe miejsce,
    zeby ta armata ja wystrzelila.

    Nie wiem czy "wycwiczony", czy po prostu to lubi.

    Kotom by sie tak chcialo ?

    >No właśnie; myślałem o czymś w rodzaju tych cybernetycznych żółwi
    >Greya
    >Waltera, może nawet z wykorzystaniem staromodnej analogowej
    >elektroniki.

    Teraz sie to robi z wykorzystaniem najnowszej cyfrowej elektroniki :-)
    ARM na pokladzie, czujniki, kamery ...

    J.