  • Data: 2012-01-31 11:38:03
    Temat: Re: Rozjechało mi dzisiaj kota :-(((
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 31 Jan 2012 11:29:00 +0100, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Artur Stachura" napisał w wiadomości grup
    in...

    > http://www.youtube.com/watch?v=doNwWgz-OKk
    > Ciekawe czy koty tez takie glupie i chcialoby im sie tak bawic :-)

    Pogonić za piłką to może tak, ale przynosić ją z powrotem...?
    Swoją drogą, ten pies na filmie jest już tak wyćwiczony, że biegnie zanim
    piłka zostanie wystrzelona.

    > Co do mikro-myszy, to jest tego cala masa, tzn mam na mysli
    > konstrukcje.
    > Bo google ujawnia cos takiego
    > http://sklep.modernpet.pl/main/product.php?id_produc
    t=443

    > Ale chyba nie autonomiczna :-)

    No właśnie; myślałem o czymś w rodzaju tych cybernetycznych żółwi Greya
    Waltera, może nawet z wykorzystaniem staromodnej analogowej elektroniki.

    > No i cos nie dla kotow
    > http://boxie.media.mit.edu/

    O, to dobre!

    --