  • Data: 2013-08-08 21:39:13
    Temat: Re: Rozczarowanie skutecznością zasięgu dvbt
    Od: "Zbino" <z...@p...abcdpocztaonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > sygnał ale się nie udało.
    > 30 lat temu tv odbieraly sygnał analogowy prawidłowo bez żadnych
    > wzmacniaczy. Jak to możliwe że w 21 wieku tuner cyfrowy potrzebuje jakis
    > wzmacniacz żeby odebrać sygnał z prawie lokalnego nadajnika bez przeszkód
    > terenowych??

    Ja stawiam na przesterowanie. Anteny ze wzmacniaczami odbierają często wiele
    stacji i wiele zakłóceń. U mnie po usunięciu wzmacniacza antenowego i
    założeniu zwykłego symetryzatora wszystko zaczęło idealnie działać. Ze
    wzmacniaczem były ciagłe przerwy, działalo tylko część programów. Jak był
    analog, to wzmacniacz sie sprawdzał.