  • Data: 2010-01-06 19:16:03
    Temat: Re: Rowerzyści a kierowcy...
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 6 Jan 2010 18:04:31 +0000 (UTC), krzyśko napisał(a):

    > Do tego są właśnie śluzy rowerowe, które opisuje się w proponowanych
    > zmianach przepisów.

    Podobnie jak pasów rowerowych w jezdni - nie widzę tego na już
    istniejących drogach. Śluza jest naturalnym przedłużeniem takiego pasa
    właśnie.

    I tak OT ciekawostka z dzisiaj - jechałem na uczelnię rowerem (2x29 km).
    Oprócz 2 kierowców-idiotów niepotrafiących zachować odstępu i
    ochlapujących mnie błotem z bruzdy znajdującej się między kołami
    samochodów WSZYSCY wyprzedzali mnie albo tak żeby mnie nie ochlapać
    (prawe koło w lewej bruździe) albo wręcz całością drugim pasem. Każdy
    też potrafił poczekać te 15 sekund na możliwość wyprzedzenia (drogi
    którymi dojeżdżam wybieram tak, żeby nie były zbyt ruchliwe - mam opcję
    krajówką ale z paru powodów takich jak koniec pobocza po 5 km drogi nie
    używam jej).
    I kto mówił że zima jest zła? :)

    --
    Pozdrawiam,
    ICQ: 398539334, Tlen: madman1985, GG: 2283138